BOB Autowas, Schiedam, Carwash, Wasstraat

40.000 autowasklanten vullen actiecode WinterWasWeken in

gebruikt

Zo’n veertigduizend consumenten vulden naar aanleiding van de WinterWasWeken de actiecode in op de website van deze jaarlijks terugkerende autowascampagne. De voorlopige resultaten overtroffen de verwachtingen van initiatiefnemer Bovag. “Mensen met een code kunnen deze nog tot en met 10 februari invullen op de site. Dan pas kunnen we definitief zeggen hoeveel mensen aan de actie mee hebben gedaan. De codes worden in ieder geval niet meer uitgedeeld”, zegt Tom Huyskens van de branchevereniging.

De Winnaar van de actie wordt na 10 februari getrokken. Deze persoon ontvangt een auto ter waarde van tienduizend euro. “Tot die tijd kunnen codes ook nog worden ingevuld op de speciale website. We hopen dan ook dat de deelnemende ondernemers hun klanten nog een keer aan de actie herinneren.”

Hoge respons

“Het ziet er naar uit dat ongeveer tien procent van de verspreide kanskaarten ook daadwerkelijk online is geactiveerd.” Volgens het marketingbureau dat de actie begeleidde, is dat een zeer hoge respons. “Veel autowasbedrijven koppelden terug aan ons dat ze significant meer klandizie door de actie hebben gehad. Het heeft voor extra reuring gezorgd. Dus dat is sowieso goed in een periode die normaal rustiger is bij de wasstraten”, legt hij uit.

De actie van Bovag bestaat nu enkele jaren. Telkens wordt de actie iets bijgeschaafd door de organisatie. “Dit is tot nu toe de meest succesvolle editie. Ruim de helft van alle bij ons aangesloten vestigingen deed mee met de actie.” Binnenkort wordt de actie geëvalueerd met de ondernemers, deze kunnen hun zegje doen. “Naar aanleiding van wat uit dat onderzoekje naar voren komt, besluiten we of en hoe de WinterWasWeken een vervolg krijgen.”

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

40.000 autowasklanten vullen actiecode WinterWasWeken in | CarwashPro
BOB Autowas, Schiedam, Carwash, Wasstraat

40.000 autowasklanten vullen actiecode WinterWasWeken in

gebruikt

Zo’n veertigduizend consumenten vulden naar aanleiding van de WinterWasWeken de actiecode in op de website van deze jaarlijks terugkerende autowascampagne. De voorlopige resultaten overtroffen de verwachtingen van initiatiefnemer Bovag. “Mensen met een code kunnen deze nog tot en met 10 februari invullen op de site. Dan pas kunnen we definitief zeggen hoeveel mensen aan de actie mee hebben gedaan. De codes worden in ieder geval niet meer uitgedeeld”, zegt Tom Huyskens van de branchevereniging.

De Winnaar van de actie wordt na 10 februari getrokken. Deze persoon ontvangt een auto ter waarde van tienduizend euro. “Tot die tijd kunnen codes ook nog worden ingevuld op de speciale website. We hopen dan ook dat de deelnemende ondernemers hun klanten nog een keer aan de actie herinneren.”

Hoge respons

“Het ziet er naar uit dat ongeveer tien procent van de verspreide kanskaarten ook daadwerkelijk online is geactiveerd.” Volgens het marketingbureau dat de actie begeleidde, is dat een zeer hoge respons. “Veel autowasbedrijven koppelden terug aan ons dat ze significant meer klandizie door de actie hebben gehad. Het heeft voor extra reuring gezorgd. Dus dat is sowieso goed in een periode die normaal rustiger is bij de wasstraten”, legt hij uit.

De actie van Bovag bestaat nu enkele jaren. Telkens wordt de actie iets bijgeschaafd door de organisatie. “Dit is tot nu toe de meest succesvolle editie. Ruim de helft van alle bij ons aangesloten vestigingen deed mee met de actie.” Binnenkort wordt de actie geëvalueerd met de ondernemers, deze kunnen hun zegje doen. “Naar aanleiding van wat uit dat onderzoekje naar voren komt, besluiten we of en hoe de WinterWasWeken een vervolg krijgen.”

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.