OOTW overhandigt iPad aan winnaar e-learning Actieve Verkoop

Gepubliceerd op 16-02-2017 om 17:20

Het opleidingsfonds voor tankstations en wasbedrijven OOTW heeft onlangs een iPad overhandigd aan de winnares van de game Actieve Verkoop. Een personeelslid van Esso Rietvelden mocht de prijs in ontvangst nemen, omdat ze de meest enthousiaste speler was. Op de website van het opleidingsinstituut verscheen haar naam telkens weer met een honderd procent score in de top-5.

OOTW lanceerde afgelopen najaar gelijktijdig de compleet vernieuwde e-learning Actief Verkopen en de game Actieve Verkoop. Inhoudelijk behandelt de gratis e-learning het gehele gastvrije verkoopproces waarin praktische technieken worden aangeleerd. De bewustwording van het actief verkopen loopt als rode draad door de gehele e-learning.

Den Bosch

Eind vorige maand werd de iPad overhandigd aan de winnaar: Wilma van den Oetelaar van Esso Rietvelden in Den Bosch. De medewerkster is een trouwe gebruiker van het branchepaspoort. In de afgelopen twee jaar heeft ze alle beschikbare e-learnings gemaakt en ook een klassikale training gevolgd. “Ik kan het branchepaspoort iedereen aanraden. De e-learnings en trainingen zijn erg leuk en je wordt er zeker niet dommer van.”

Op de vraag of er nog een training is die ze zou willen volgen, antwoordde ze: “Een training op het gebied van olie- en smeermiddelen, waarin wordt uitgelegd hoe je een motorkap open krijgt, waar de olie-, koelvloeistof- en ruitensproeiervloeistof-reservoirs zich bevinden en hoe je dit bijvult. Dit bieden wij namelijk als extra service aan.”

De medewerkster kan haar opleidingsvoucher voor dit onderwerp gebruiken. Het opleidingsinstituut kan namelijk een in-company training organiseren, die ook de gewenste onderwerpen aan bod brengt. Dit gaat in overleg en kan op de eigen locatie.

Wil je ook de gratis nieuwsbrief van CarwashPro ontvangen? Vul hier jouw e-mailadres in:

Auteur: Tom van Gurp

Tom van Gurp is de vaste redacteur voor vakblad TankPro en schrijft ook regelmatig over ontwikkelingen in de autowasbranche voor vakblad CarwashPro.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.