Lavaboog, ace, ace carwash systems, wasstraat, carwash

ACE komt met Polishboog voor autowasbedrijven

Na de Lavaboog komt ACE nu met een toevoeging: de Polishboog. Deze moet voor nog meer beleving in de wasstraat zorgen. “Buiten dat veel ondernemers ze graag beide willen, zijn we erachter dat een extra boog ook echt het rendement verhoogt”, zegt Paul Vesseur van ACE Carwash Systems. Volgens hem zou het terugverdienen van de boog ook slechts enkele maanden in beslag nemen. 

Iedere wasstraat-ondernemer biedt een aantal wasprogramma’s aan zodat de consument ruime keuze heeft. “De laatste jaren is een trend waarneembaar betreffende het aantal programma’s dat wordt aangeboden. In het verleden werd er tot wel zeven programma’s aangeboden, tegenwoordig zijn dat er steeds vaker drie of vier. Zo is het voor de consument overzichtelijker en makkelijker om een passend programma te kiezen.”

Volgens hem neemt de consument relatief vaak een goedkoper programma, omdat ze het verschil niet goed zien tussen een duur en een goedkoop programma. Met de twee nieuwe bogen wil ACE het verschil tussen een duurder en goedkoper programma zichtbaar maken. “Als mensen zien dat de voorganger wel een speciale schuimdouche krijgt en zij niet, vragen ze waarom dat zo is. Zo komen ze makkelijker in aanraking met een duurder programma.”

Verschillende kleuren

“Het gaat allemaal om beleving tegenwoordig”, zegt hij. Daarom zijn beide toevoegingen aan wasstraten ook niet zonder licht. De ondernemer kan kiezen uit drie verschillende kleuren. Deze kunnen op ieder moment worden gewisseld. “De meesten kiezen voor een rode Lavaboog en vervolgens een blauwe Polishboog.” Ook de verschillende kleuren moeten voor extra beleving zorgen.

De bogen worden eerst getest bij de eigen wasstraten van Ace, die worden geëxploiteerd onder de merknaam Bob Autowas. “Hier kunnen we het ook aan potentiële afnemers laten zien. We moeten wel zeker weten dat het goed werkt natuurlijk.” Vesseur zegt dat al veel ondernemers de Lavaboog hebben afgenomen. “Vaak willen diezelfde mensen ook de Polishboog. Bij onze nieuwe systemen voegen we ze standaard toe.”

Ace Carwash Systems, Lavawash, Lavaboog, Polishboog

Wil je ook de gratis nieuwsbrief van CarwashPro ontvangen? Vul hier jouw e-mailadres in:

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

ACE komt met Polishboog voor autowasbedrijven | CarwashPro
Lavaboog, ace, ace carwash systems, wasstraat, carwash

ACE komt met Polishboog voor autowasbedrijven

Na de Lavaboog komt ACE nu met een toevoeging: de Polishboog. Deze moet voor nog meer beleving in de wasstraat zorgen. “Buiten dat veel ondernemers ze graag beide willen, zijn we erachter dat een extra boog ook echt het rendement verhoogt”, zegt Paul Vesseur van ACE Carwash Systems. Volgens hem zou het terugverdienen van de boog ook slechts enkele maanden in beslag nemen. 

Iedere wasstraat-ondernemer biedt een aantal wasprogramma’s aan zodat de consument ruime keuze heeft. “De laatste jaren is een trend waarneembaar betreffende het aantal programma’s dat wordt aangeboden. In het verleden werd er tot wel zeven programma’s aangeboden, tegenwoordig zijn dat er steeds vaker drie of vier. Zo is het voor de consument overzichtelijker en makkelijker om een passend programma te kiezen.”

Volgens hem neemt de consument relatief vaak een goedkoper programma, omdat ze het verschil niet goed zien tussen een duur en een goedkoop programma. Met de twee nieuwe bogen wil ACE het verschil tussen een duurder en goedkoper programma zichtbaar maken. “Als mensen zien dat de voorganger wel een speciale schuimdouche krijgt en zij niet, vragen ze waarom dat zo is. Zo komen ze makkelijker in aanraking met een duurder programma.”

Verschillende kleuren

“Het gaat allemaal om beleving tegenwoordig”, zegt hij. Daarom zijn beide toevoegingen aan wasstraten ook niet zonder licht. De ondernemer kan kiezen uit drie verschillende kleuren. Deze kunnen op ieder moment worden gewisseld. “De meesten kiezen voor een rode Lavaboog en vervolgens een blauwe Polishboog.” Ook de verschillende kleuren moeten voor extra beleving zorgen.

De bogen worden eerst getest bij de eigen wasstraten van Ace, die worden geëxploiteerd onder de merknaam Bob Autowas. “Hier kunnen we het ook aan potentiële afnemers laten zien. We moeten wel zeker weten dat het goed werkt natuurlijk.” Vesseur zegt dat al veel ondernemers de Lavaboog hebben afgenomen. “Vaak willen diezelfde mensen ook de Polishboog. Bij onze nieuwe systemen voegen we ze standaard toe.”

Ace Carwash Systems, Lavawash, Lavaboog, Polishboog

Wil je ook de gratis nieuwsbrief van CarwashPro ontvangen? Vul hier jouw e-mailadres in:

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.