5.500 consumenten hebben actiecode van WinterWasWeken ingevuld

Al 5.500 autorijders hebben binnen enkele dagen hun unieke actiecode ingevuld op de website van de WinterWasWeken. Met de code maken consumenten kans op een wintersportvakantie of een auto. De organiserende branchevereniging Bovag spreekt van een vliegende start. De carwash-actie duurt de hele maand januari.

Tijdens deze periode krijgt iedere betalende klant van een deelnemend autowasbedrijf een kanskaart. Wanneer zij deze invullen op de website maken ze kans op één van de vier wintersportvakanties, of op de hoofdprijs: een auto ter waarde van tienduizend euro. Iedere klant krijgt sowieso twee weken een dagblad naar keuze cadeau.

Naar de wasstraat

Bovag organiseert jaarlijks de WinterWasWeken. Doel hiervan is natuurlijk om meer autobezitters tijdens de winterperiode naar de wasstraat te krijgen. Daarom zijn er op lokale- en online radiozenders gedurende de hele maand januari radiospotjes te horen. Ook online is de actie zichtbaar. Op Facebook en via banners op de websites van onder meer Autoweek, VI en Autoblog wordt volop aandacht gevraagd voor de actie.

Wil je ook de gratis nieuwsbrief van CarwashPro ontvangen? Vul hier jouw e-mailadres in:

Auteur: Tom van Gurp

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

5.500 consumenten hebben actiecode van WinterWasWeken ingevuld | CarwashPro

5.500 consumenten hebben actiecode van WinterWasWeken ingevuld

Al 5.500 autorijders hebben binnen enkele dagen hun unieke actiecode ingevuld op de website van de WinterWasWeken. Met de code maken consumenten kans op een wintersportvakantie of een auto. De organiserende branchevereniging Bovag spreekt van een vliegende start. De carwash-actie duurt de hele maand januari.

Tijdens deze periode krijgt iedere betalende klant van een deelnemend autowasbedrijf een kanskaart. Wanneer zij deze invullen op de website maken ze kans op één van de vier wintersportvakanties, of op de hoofdprijs: een auto ter waarde van tienduizend euro. Iedere klant krijgt sowieso twee weken een dagblad naar keuze cadeau.

Naar de wasstraat

Bovag organiseert jaarlijks de WinterWasWeken. Doel hiervan is natuurlijk om meer autobezitters tijdens de winterperiode naar de wasstraat te krijgen. Daarom zijn er op lokale- en online radiozenders gedurende de hele maand januari radiospotjes te horen. Ook online is de actie zichtbaar. Op Facebook en via banners op de websites van onder meer Autoweek, VI en Autoblog wordt volop aandacht gevraagd voor de actie.

Wil je ook de gratis nieuwsbrief van CarwashPro ontvangen? Vul hier jouw e-mailadres in:

Auteur: Tom van Gurp

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.