EenzetCarwash eerste partner van vakblad CarwashPro

EenzetCarwash gaat als eerste onderneming de samenwerking met vakblad CarwashPro aan. Beide partijen hebben maandag een handtekening gezet onder een tweejarige verbintenis. Voor de lezers van onze site betekent het vooral dat we op een intensievere manier over deze grote speler in de branche gaan berichten.

Dat EenzetCarwash als eerste aansluit is volgens één van de heren, Maurice Janssen, niet vreemd; “Er is de laatste vijftien jaar hard aan de weg getimmerd om het merk Istobal met EenzetCarwash in Nederland op de kaart te zetten. Dit is een logisch vervolg op het verder uitbouwen van onze naam en merk, waarbij wij onze doelgroepen willen informeren over de kennis en visie op de carwash-markt. CarwashPro is hiervoor een prima kanaal.”

Naast een intensievere samenwerking op het gebied van media, is het bedrijf ook te zien op de Tankstation Vakbeurs. Door de speciale CarwashPro Expo Tour die dit jaar voor het eerst wordt gehouden, wordt ook dit een interessante samenwerking. “We gaan zeker uitpakken met een mooie stand in 2017”, zegt hij. Op het gebied van innovatie is de distributeur van Istobal hard aan de weg aan het timmeren. “De CarwashPro-lezers krijgen een aantal mooie primeurtjes te lezen dit jaar.”

Experience center

Medio mei wordt bij de carwash-leverancier een heus Experience Center geopend. In de voormalig showroom worden bezoekers vanaf dan ontvangen in een interactieve ruimte vol met highlights van Istobal en EenzetCarwash. De bouw is inmiddels gestart en wordt snel afgerond. “Liever gisteren dan vandaag”, zegt Jan van Dillen. Het moet een echt paradepaardje worden. “Kosten noch moeite worden gespaard bij deze bouw. We liepen al een tijd met het idee, maar nu wordt het eindelijk gerealiseerd.”

In mei moet de Experience op feestelijke wijze worden geopend. Uiteraard is CarwashPro daar als eerste bij. “Er komt een aantal bijzondere ondernemers bij ons over de vloer. De opening moet echt iets groots worden”, zegt hij. Zelf is Van Dillen ook zeker de beroerdste niet. Om eens te laten zien hoe het moet, klimt hij met pak en al in de stijgers om het goede voorbeeld te geven. “Hier gaat straks de muziek spelen.”

Experience center, Eenzet, EenzetCarwash, Ton Janssen

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

EenzetCarwash eerste partner van vakblad CarwashPro | CarwashPro

EenzetCarwash eerste partner van vakblad CarwashPro

EenzetCarwash gaat als eerste onderneming de samenwerking met vakblad CarwashPro aan. Beide partijen hebben maandag een handtekening gezet onder een tweejarige verbintenis. Voor de lezers van onze site betekent het vooral dat we op een intensievere manier over deze grote speler in de branche gaan berichten.

Dat EenzetCarwash als eerste aansluit is volgens één van de heren, Maurice Janssen, niet vreemd; “Er is de laatste vijftien jaar hard aan de weg getimmerd om het merk Istobal met EenzetCarwash in Nederland op de kaart te zetten. Dit is een logisch vervolg op het verder uitbouwen van onze naam en merk, waarbij wij onze doelgroepen willen informeren over de kennis en visie op de carwash-markt. CarwashPro is hiervoor een prima kanaal.”

Naast een intensievere samenwerking op het gebied van media, is het bedrijf ook te zien op de Tankstation Vakbeurs. Door de speciale CarwashPro Expo Tour die dit jaar voor het eerst wordt gehouden, wordt ook dit een interessante samenwerking. “We gaan zeker uitpakken met een mooie stand in 2017”, zegt hij. Op het gebied van innovatie is de distributeur van Istobal hard aan de weg aan het timmeren. “De CarwashPro-lezers krijgen een aantal mooie primeurtjes te lezen dit jaar.”

Experience center

Medio mei wordt bij de carwash-leverancier een heus Experience Center geopend. In de voormalig showroom worden bezoekers vanaf dan ontvangen in een interactieve ruimte vol met highlights van Istobal en EenzetCarwash. De bouw is inmiddels gestart en wordt snel afgerond. “Liever gisteren dan vandaag”, zegt Jan van Dillen. Het moet een echt paradepaardje worden. “Kosten noch moeite worden gespaard bij deze bouw. We liepen al een tijd met het idee, maar nu wordt het eindelijk gerealiseerd.”

In mei moet de Experience op feestelijke wijze worden geopend. Uiteraard is CarwashPro daar als eerste bij. “Er komt een aantal bijzondere ondernemers bij ons over de vloer. De opening moet echt iets groots worden”, zegt hij. Zelf is Van Dillen ook zeker de beroerdste niet. Om eens te laten zien hoe het moet, klimt hij met pak en al in de stijgers om het goede voorbeeld te geven. “Hier gaat straks de muziek spelen.”

Experience center, Eenzet, EenzetCarwash, Ton Janssen

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.