DICO, Troisdorf, dico

Fotoalbum: Nieuwe fabriek van DICO

De nieuwe fabriek van DICO in het Duitse Troisdorf blijkt niet alleen een dankbaar onderwerp om over te schrijven. Het maken van foto’s is er niet moeilijk. Er is namelijk veel te zien. Aangezien het bouwen van de wasstraten vooral bestaat uit handwerk, zijn de mannen die in de fabriek werken ruig en sterk. De fabriek glimt door alle stalen componenten die klaarliggen om tot carwash te worden gemaakt.

Jeroen Visser geeft de lezers van CarwashPro een exclusief kijkje in de keuken van de nieuwe fabriek. Allereerst bezoeken we een afdeling waar staal wordt omgevormd met een grote drukpers. Naast veel arbeid zijn er ook grote rekken vol met reserveonderdelen. Van borstels tot kettingbanen, veel is op voorraad en staat klaar om naar klanten gestuurd te worden mocht het nodig zijn.

Enkele machines staan klaar om verstuurd te worden. Daarnaast zijn meerdere medewerkers bezig met lassen en andere technische bewerkingen van het staal. Jaarlijks worden zo’n 20 machines opgeleverd en meerdere losse componenten. Er wordt meestal aan twee wasstraten tegelijk gewerkt volgens Visser. De foto’s van ons bezoek kun je hieronder bekijken:

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Fotoalbum: Nieuwe fabriek van DICO | CarwashPro
DICO, Troisdorf, dico

Fotoalbum: Nieuwe fabriek van DICO

De nieuwe fabriek van DICO in het Duitse Troisdorf blijkt niet alleen een dankbaar onderwerp om over te schrijven. Het maken van foto’s is er niet moeilijk. Er is namelijk veel te zien. Aangezien het bouwen van de wasstraten vooral bestaat uit handwerk, zijn de mannen die in de fabriek werken ruig en sterk. De fabriek glimt door alle stalen componenten die klaarliggen om tot carwash te worden gemaakt.

Jeroen Visser geeft de lezers van CarwashPro een exclusief kijkje in de keuken van de nieuwe fabriek. Allereerst bezoeken we een afdeling waar staal wordt omgevormd met een grote drukpers. Naast veel arbeid zijn er ook grote rekken vol met reserveonderdelen. Van borstels tot kettingbanen, veel is op voorraad en staat klaar om naar klanten gestuurd te worden mocht het nodig zijn.

Enkele machines staan klaar om verstuurd te worden. Daarnaast zijn meerdere medewerkers bezig met lassen en andere technische bewerkingen van het staal. Jaarlijks worden zo’n 20 machines opgeleverd en meerdere losse componenten. Er wordt meestal aan twee wasstraten tegelijk gewerkt volgens Visser. De foto’s van ons bezoek kun je hieronder bekijken:

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.