beurs, brushcom

ICA gaat ook grote carwashbeurs in Australië organiseren

De International Carwash Association (ICA) heeft aangekondigd ook een grote carwashbeurs in Australië te gaan organiseren. Afgelopen week werd bekend dat de Australian Carwash Association (ACWA) en de ICA een nieuw partnership zijn aangegaan om leden nog beter te ondersteunen en om de groeiende wereldwijde carwashmarkt verder te professionaliseren. 

De show die de Australische organisatie voorheen altijd organiseerde, wordt aangepast naar Car Wash Show Australia. Daarnaast zal de organisatie deelnemen aan de bestaande beurzen van The Car Wash Show in de Verenigde Staten en Car Wash Show Europe. Deelnemers van de organisaties krijgen nu ook korting op deelname aan de Australische show, daarnaast gaat voortaan het magazine van de ICA naar aangesloten leden. Ook het uitwisselen van kennis tussen de organisaties gaat geïntensiveerd worden in verschillende vormen.

Groei

Eric Wulf, ceo van de ICA, is enorm blij met de samenwerking. “Dit partnership zorgt voor een enorm potentieel voor de globale carwashmarkt. De afspraken die we maken waaruit dergelijke samenwerkingen ontstaan, zijn heel belangrijk voor de strategie die we uitrollen. Deze nieuwe overeenkomst bouwt voort op de successen die we met de overige partners hebben bereikt.” Als voorbeeld noemt hij vervolgens nog het partnership met Bovag.

De ACWA is vooral in de samenwerking gestapt omdat de organisatie daarmee voeten aan de grond kan krijgen  op het globale carwashspeelveld. “We kunnen op deze manier energie tappen uit de snel groeiende wereldwijde industrie, deuren zullen makkelijker voor ons opengaan”, aldus Craig Campbell, voorzitter van de Australische organisatie. “Onze Australische Expo blijft jaar na jaar groeien en door de samenwerking met de ICA kunnen we de beurs nu naar een volgend level brengen. We willen meer grote spelers aantrekken op internationaal gebied, dat zou ook weer zorgen voor meer ervaring en educatieve content op onze beurs. Dat alles wel met een lokale Aussie-smaak”, zegt hij.

Van 30 oktober tot en met 1 november 2018 staat het eerste evenement van de twee op de planning in Melbourne. De ACWA verplaatst zijn evenement naar de even-genummerde jaren om in het schema van de Car Wash Show Europe te passen, dat ieder oneven jaar wordt gehouden.

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

ICA gaat ook grote carwashbeurs in Australië organiseren | CarwashPro
beurs, brushcom

ICA gaat ook grote carwashbeurs in Australië organiseren

De International Carwash Association (ICA) heeft aangekondigd ook een grote carwashbeurs in Australië te gaan organiseren. Afgelopen week werd bekend dat de Australian Carwash Association (ACWA) en de ICA een nieuw partnership zijn aangegaan om leden nog beter te ondersteunen en om de groeiende wereldwijde carwashmarkt verder te professionaliseren. 

De show die de Australische organisatie voorheen altijd organiseerde, wordt aangepast naar Car Wash Show Australia. Daarnaast zal de organisatie deelnemen aan de bestaande beurzen van The Car Wash Show in de Verenigde Staten en Car Wash Show Europe. Deelnemers van de organisaties krijgen nu ook korting op deelname aan de Australische show, daarnaast gaat voortaan het magazine van de ICA naar aangesloten leden. Ook het uitwisselen van kennis tussen de organisaties gaat geïntensiveerd worden in verschillende vormen.

Groei

Eric Wulf, ceo van de ICA, is enorm blij met de samenwerking. “Dit partnership zorgt voor een enorm potentieel voor de globale carwashmarkt. De afspraken die we maken waaruit dergelijke samenwerkingen ontstaan, zijn heel belangrijk voor de strategie die we uitrollen. Deze nieuwe overeenkomst bouwt voort op de successen die we met de overige partners hebben bereikt.” Als voorbeeld noemt hij vervolgens nog het partnership met Bovag.

De ACWA is vooral in de samenwerking gestapt omdat de organisatie daarmee voeten aan de grond kan krijgen  op het globale carwashspeelveld. “We kunnen op deze manier energie tappen uit de snel groeiende wereldwijde industrie, deuren zullen makkelijker voor ons opengaan”, aldus Craig Campbell, voorzitter van de Australische organisatie. “Onze Australische Expo blijft jaar na jaar groeien en door de samenwerking met de ICA kunnen we de beurs nu naar een volgend level brengen. We willen meer grote spelers aantrekken op internationaal gebied, dat zou ook weer zorgen voor meer ervaring en educatieve content op onze beurs. Dat alles wel met een lokale Aussie-smaak”, zegt hij.

Van 30 oktober tot en met 1 november 2018 staat het eerste evenement van de twee op de planning in Melbourne. De ACWA verplaatst zijn evenement naar de even-genummerde jaren om in het schema van de Car Wash Show Europe te passen, dat ieder oneven jaar wordt gehouden.

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.