Benzinedag, Ger Loogman

Benzinedag: toekomst draait vooral om kwaliteit én klantbeleving

Hoe speel je als tankstation-ondernemer in op de wensen van de klant van de toekomst? Die vraag stond centraal tijdens de Benzinedag die dit jaar voor de achtste keer door BigBrother werd georganiseerd. In een goedgevulde zaal van CineMec in Ede nam dagvoorzitter Steven Van Belleghem de bezoekers mee naar de dag van morgen én vooral die van overmorgen. Dat deed ook Ger Loogman, hij benadrukt tijdens zijn presentatie het belang van beleving, vooral in de carwash.

De aftrap van de Benzinedag 2018 wordt gegeven door directeur Aart van Rooijen van BigBrother, het bedrijf uit Ede dat zich richt op de ontwikkeling van beveiligingsoplossingen voor de petrol- en de retailsector. “Toen wij negen jaar geleden dit idee hadden, konden wij ons niet voorstellen hoe de Benzinedag er negen jaar later uit zou zien. En of die überhaupt nog zou bestaan. Je kan immers niet in de toekomst kijken. Maar dat is wel wat we vandaag gaan doen. Het gaat om the day after tomorrow.” Volgens Van Rooijen verandert de klant heel erg snel. “Wij weten een ding zeker: het verandert en het verandert razendsnel. Dat vraagt van ons dat we moeten weten wat de klant wil. We moeten in de toekomst kijken. Gelukkig hebben we daar vandaag mensen voor die met ons meedenken.”

Moderne consument

Dagvoorzitter Steven van Belleghem bracht onlangs zijn nieuwste boek uit, getiteld ‘Customers the Day After Tomorrow’. Hij begeleidt bedrijven om zich aan te passen aan de moderne consument en weet als geen ander hoe groot de invloed van internet en digitalisering is op de wereld. “We zitten op dit moment in een enorme shift. Het leven wordt voor ondernemers complexer en voor de klant makkelijker”, stelt hij. Volgens Van Belleghem is een optimale beleving van groot belang om de klant in de toekomst te behouden. Het zo slim mogelijk inzetten van data en het omgaan met digitale middelen zijn een must om ervoor te zorgen dat de klant ook in de toekomst blijft langskomen.

Lees verder op Tankpro via: https://www.tankpro.nl/ondernemen/2018/03/29/benzinedag-toekomst-draait-vooral-om-kwaliteit-en-klantbeleving/ 

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Benzinedag: toekomst draait vooral om kwaliteit én klantbeleving | CarwashPro
Benzinedag, Ger Loogman

Benzinedag: toekomst draait vooral om kwaliteit én klantbeleving

Hoe speel je als tankstation-ondernemer in op de wensen van de klant van de toekomst? Die vraag stond centraal tijdens de Benzinedag die dit jaar voor de achtste keer door BigBrother werd georganiseerd. In een goedgevulde zaal van CineMec in Ede nam dagvoorzitter Steven Van Belleghem de bezoekers mee naar de dag van morgen én vooral die van overmorgen. Dat deed ook Ger Loogman, hij benadrukt tijdens zijn presentatie het belang van beleving, vooral in de carwash.

De aftrap van de Benzinedag 2018 wordt gegeven door directeur Aart van Rooijen van BigBrother, het bedrijf uit Ede dat zich richt op de ontwikkeling van beveiligingsoplossingen voor de petrol- en de retailsector. “Toen wij negen jaar geleden dit idee hadden, konden wij ons niet voorstellen hoe de Benzinedag er negen jaar later uit zou zien. En of die überhaupt nog zou bestaan. Je kan immers niet in de toekomst kijken. Maar dat is wel wat we vandaag gaan doen. Het gaat om the day after tomorrow.” Volgens Van Rooijen verandert de klant heel erg snel. “Wij weten een ding zeker: het verandert en het verandert razendsnel. Dat vraagt van ons dat we moeten weten wat de klant wil. We moeten in de toekomst kijken. Gelukkig hebben we daar vandaag mensen voor die met ons meedenken.”

Moderne consument

Dagvoorzitter Steven van Belleghem bracht onlangs zijn nieuwste boek uit, getiteld ‘Customers the Day After Tomorrow’. Hij begeleidt bedrijven om zich aan te passen aan de moderne consument en weet als geen ander hoe groot de invloed van internet en digitalisering is op de wereld. “We zitten op dit moment in een enorme shift. Het leven wordt voor ondernemers complexer en voor de klant makkelijker”, stelt hij. Volgens Van Belleghem is een optimale beleving van groot belang om de klant in de toekomst te behouden. Het zo slim mogelijk inzetten van data en het omgaan met digitale middelen zijn een must om ervoor te zorgen dat de klant ook in de toekomst blijft langskomen.

Lees verder op Tankpro via: https://www.tankpro.nl/ondernemen/2018/03/29/benzinedag-toekomst-draait-vooral-om-kwaliteit-en-klantbeleving/ 

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.