Theo van Poppel, EenzetCarwash, eenzet

Theo van Poppel gaat voor nieuw avontuur bij EenzetCarwash

Een nieuwe verschuiving in carwashland: Theo van Poppel (52) verruilt Christ voor een nieuwe uitdaging bij EenzetCarwash. Vanaf 1 april gaat hij op pad om de machines van Istobal aan de man te brengen. “Het conceptmatige werk trekt me enorm aan. Daarin is EenzetCarwash behoorlijk verder dan de rest. Alles kan door hen geregeld worden.”

Na tien jaar werkzaam te zijn geweest was het volgens hem tijd voor een nieuwe uitdaging. “Ik ben al heel lang actief in de branche. Voordat ik bij Christ ging werken heb ik zeventien jaar voor een Avia Partner gewerkt, ook daar was ik bezig met wasinstallaties”, legt hij uit. Zijn doel is om nog meer machines met het bedrijf op de markt te zetten. “Ik heb een netwerk en zij hebben een netwerk, je kan ook niet zomaar in de waswereld aan de slag, je moet weten wat er speelt en daar ook dagelijks mee bezig zijn.”

Vooruitgang

Vooral de manier van werken spreekt hem aan bij EenzetCarwash. “Het is verder denken dan alleen de machine en dat zorgt wel voor een extra dimensie en extra uitdaging.” Volgens hem is het leuk om de black-spots, plekken waar volgens hem nog markt is voor het wassen van auto’s, te ontdekken. “Aan de hand van uitgebreid onderzoek dat we zelf doen kunnen we ontdekken of een plek rendabel genoeg is om te investeren.” Ook de ontwikkelingen die zijn nieuwe werkgever doet zorgt volgens hem voor vooruitgang. “Kijk maar naar het bodemwassen in de wasbox of het systeem waardoor wassers naar hun eigen muziek kunnen luisteren in de wasbox, innovaties die EenzetCarwash afgelopen jaar samen met Istobal heeft ontwikkeld”, aldus Van Poppel.

Wat de nieuwe kracht van de Istobal leverancier ook mooi vind is de eerlijkheid van de mensen achter het bedrijf. “Ton Janssen en Jan van Dillen durven ook nee te verkopen. Ze smeren mensen niet de duurste machine aan maar kijken echt naar de potentie van een bepaald gebied. Ook ondernemers zonder achtergrond in het wassen kunnen door onze analyses aan een rendabel bedrijf worden geholpen”, besluit hij het gesprek.

Lees ook:

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Theo van Poppel gaat voor nieuw avontuur bij EenzetCarwash | CarwashPro
Theo van Poppel, EenzetCarwash, eenzet

Theo van Poppel gaat voor nieuw avontuur bij EenzetCarwash

Een nieuwe verschuiving in carwashland: Theo van Poppel (52) verruilt Christ voor een nieuwe uitdaging bij EenzetCarwash. Vanaf 1 april gaat hij op pad om de machines van Istobal aan de man te brengen. “Het conceptmatige werk trekt me enorm aan. Daarin is EenzetCarwash behoorlijk verder dan de rest. Alles kan door hen geregeld worden.”

Na tien jaar werkzaam te zijn geweest was het volgens hem tijd voor een nieuwe uitdaging. “Ik ben al heel lang actief in de branche. Voordat ik bij Christ ging werken heb ik zeventien jaar voor een Avia Partner gewerkt, ook daar was ik bezig met wasinstallaties”, legt hij uit. Zijn doel is om nog meer machines met het bedrijf op de markt te zetten. “Ik heb een netwerk en zij hebben een netwerk, je kan ook niet zomaar in de waswereld aan de slag, je moet weten wat er speelt en daar ook dagelijks mee bezig zijn.”

Vooruitgang

Vooral de manier van werken spreekt hem aan bij EenzetCarwash. “Het is verder denken dan alleen de machine en dat zorgt wel voor een extra dimensie en extra uitdaging.” Volgens hem is het leuk om de black-spots, plekken waar volgens hem nog markt is voor het wassen van auto’s, te ontdekken. “Aan de hand van uitgebreid onderzoek dat we zelf doen kunnen we ontdekken of een plek rendabel genoeg is om te investeren.” Ook de ontwikkelingen die zijn nieuwe werkgever doet zorgt volgens hem voor vooruitgang. “Kijk maar naar het bodemwassen in de wasbox of het systeem waardoor wassers naar hun eigen muziek kunnen luisteren in de wasbox, innovaties die EenzetCarwash afgelopen jaar samen met Istobal heeft ontwikkeld”, aldus Van Poppel.

Wat de nieuwe kracht van de Istobal leverancier ook mooi vind is de eerlijkheid van de mensen achter het bedrijf. “Ton Janssen en Jan van Dillen durven ook nee te verkopen. Ze smeren mensen niet de duurste machine aan maar kijken echt naar de potentie van een bepaald gebied. Ook ondernemers zonder achtergrond in het wassen kunnen door onze analyses aan een rendabel bedrijf worden geholpen”, besluit hij het gesprek.

Lees ook:

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.