Joan Blaas, Eric Wulf, ICA, Carwashshow, Promedia

ProMedia Group sluit overeenkomst voor organiseren Carwash Show Europe

ProMedia Group, het bedrijf achter onder andere CarwashPro en de Tankstation Vakbeurs, zal vanaf de aankomende editie in 2019 de organisatie van Carwash Show Europe op zich nemen. Op de International Carwash Show die afgelopen week werd gehouden in Las Vegas tekende eigenaar Joan Blaas een contract met Eric Wulf, president van de International Carwash Association (ICA), het bedrijf achter de grote carwashbeurzen.   

“Een grote stap voor ons”, aldus Joan Blaas. Hij is meer dan blij dat er na een jaar vol gesprekken een overeenkomst is bereikt. “Vanuit hier gaan we verder. Carwash Show Europe wordt volgend jaar gehouden in de Kromhouthal in Amsterdam. Een iets andere locatie dan voorgaande edities, maar één met veel meer sfeer en authenticiteit.” De handtekening was volgens Blaas slechts een eerste stap in de goede richting. “We gaan het evenement uitbreiden en nog verder professionaliseren, het doel is om de beurs nog Europeser te maken. Ik sluit ook niet uit dat we in de toekomst de beurs misschien wel elders in Europa gaan organiseren.”

Professionaliteit

Blaas prijst de ondernemersgezindheid van de board van de International Carwash Association. “Het zijn allemaal ondernemers, net als ik. Het is leuk om met hen samen te werken. We hebben duidelijke doelen gesteld over de toekomst, het is aan ons om ze te behalen. We gaan het doen, ik heb er zin in”, zegt hij enthousiast. De deal omvat een licentie die ervoor zorgt dat de komende vijf edities door Promedia Group worden georganiseerd.

Eric Wulf, president van de International Carwash Association, denkt dat de samenwerking voor een professionelere branche zal gaan zorgen. “Wij hebben verstand van carwash hier in Amerika, ProMedia is dagelijks met carwash bezig in Europa. Daarnaast hebben ze met enkele grote evenementen in verschillende sectoren al bewezen dat ze ook in staat zijn om professionele internationale evenementen te organiseren.”

Internationaal

De ICA gaat zich samen met ProMedia inzetten om de beurs een flink internationaal gehalte te geven. “Wij gaan de Amerikaanse exposanten benaderen voor deelname aan de beurs. ProMedia gaat aan de slag met alle potentiële Europese exposanten. Want ondanks dat er veel verschillen zijn tussen de Europese en Amerikaanse markt, is er een globalisering van de branche aan de gang. Amerikaanse trends, zoals bijvoorbeeld een sterke beleving, worden steeds meer gemeengoed in Europa.” Inschrijven voor deelname aan de beurs in 2019 is al mogelijk. Vanwege een nieuwe locatie is het vloeroppervlak iets kleiner dan andere jaren, er wordt dan ook aangeraden om zo vroeg mogelijk in te schrijven voor een mooie plaats op de beursvloer.

Naast het organiseren van het evenement gaat er nog meer veranderen. “Dit heeft met name met de marketing te maken, daarover later meer. We gaan elkaar op verschillende vlakken ondersteunen en versterken”, aldus Wulf. Beide partijen zijn enorm gedreven, achter de schermen is al veel in werking gezet. De eerste mensen bevestigden hun komst naar de show volgend jaar al op de beurs in Las Vegas.

Vakbladen

ProMedia Group is uitgever van business-to-business vakbladen in de sectoren mobiliteit, verkeer en transport. Dagelijks informeert het bedrijf directeuren, managers, ondernemers en andere professionals over de ontwikkelingen binnen hun vakgebied. Tevens organiseert het bedrijf nationale en internationale congressen en vakbeurzen in de sectoren waarin het opereert. De visie van het bedrijf is dat het delen van kennis leidt tot een beter ondernemersklimaat. De vakbladen bereiken per maand ruim 325.000 professionals.

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

ProMedia Group sluit overeenkomst voor organiseren Carwash Show Europe | CarwashPro
Joan Blaas, Eric Wulf, ICA, Carwashshow, Promedia

ProMedia Group sluit overeenkomst voor organiseren Carwash Show Europe

ProMedia Group, het bedrijf achter onder andere CarwashPro en de Tankstation Vakbeurs, zal vanaf de aankomende editie in 2019 de organisatie van Carwash Show Europe op zich nemen. Op de International Carwash Show die afgelopen week werd gehouden in Las Vegas tekende eigenaar Joan Blaas een contract met Eric Wulf, president van de International Carwash Association (ICA), het bedrijf achter de grote carwashbeurzen.   

“Een grote stap voor ons”, aldus Joan Blaas. Hij is meer dan blij dat er na een jaar vol gesprekken een overeenkomst is bereikt. “Vanuit hier gaan we verder. Carwash Show Europe wordt volgend jaar gehouden in de Kromhouthal in Amsterdam. Een iets andere locatie dan voorgaande edities, maar één met veel meer sfeer en authenticiteit.” De handtekening was volgens Blaas slechts een eerste stap in de goede richting. “We gaan het evenement uitbreiden en nog verder professionaliseren, het doel is om de beurs nog Europeser te maken. Ik sluit ook niet uit dat we in de toekomst de beurs misschien wel elders in Europa gaan organiseren.”

Professionaliteit

Blaas prijst de ondernemersgezindheid van de board van de International Carwash Association. “Het zijn allemaal ondernemers, net als ik. Het is leuk om met hen samen te werken. We hebben duidelijke doelen gesteld over de toekomst, het is aan ons om ze te behalen. We gaan het doen, ik heb er zin in”, zegt hij enthousiast. De deal omvat een licentie die ervoor zorgt dat de komende vijf edities door Promedia Group worden georganiseerd.

Eric Wulf, president van de International Carwash Association, denkt dat de samenwerking voor een professionelere branche zal gaan zorgen. “Wij hebben verstand van carwash hier in Amerika, ProMedia is dagelijks met carwash bezig in Europa. Daarnaast hebben ze met enkele grote evenementen in verschillende sectoren al bewezen dat ze ook in staat zijn om professionele internationale evenementen te organiseren.”

Internationaal

De ICA gaat zich samen met ProMedia inzetten om de beurs een flink internationaal gehalte te geven. “Wij gaan de Amerikaanse exposanten benaderen voor deelname aan de beurs. ProMedia gaat aan de slag met alle potentiële Europese exposanten. Want ondanks dat er veel verschillen zijn tussen de Europese en Amerikaanse markt, is er een globalisering van de branche aan de gang. Amerikaanse trends, zoals bijvoorbeeld een sterke beleving, worden steeds meer gemeengoed in Europa.” Inschrijven voor deelname aan de beurs in 2019 is al mogelijk. Vanwege een nieuwe locatie is het vloeroppervlak iets kleiner dan andere jaren, er wordt dan ook aangeraden om zo vroeg mogelijk in te schrijven voor een mooie plaats op de beursvloer.

Naast het organiseren van het evenement gaat er nog meer veranderen. “Dit heeft met name met de marketing te maken, daarover later meer. We gaan elkaar op verschillende vlakken ondersteunen en versterken”, aldus Wulf. Beide partijen zijn enorm gedreven, achter de schermen is al veel in werking gezet. De eerste mensen bevestigden hun komst naar de show volgend jaar al op de beurs in Las Vegas.

Vakbladen

ProMedia Group is uitgever van business-to-business vakbladen in de sectoren mobiliteit, verkeer en transport. Dagelijks informeert het bedrijf directeuren, managers, ondernemers en andere professionals over de ontwikkelingen binnen hun vakgebied. Tevens organiseert het bedrijf nationale en internationale congressen en vakbeurzen in de sectoren waarin het opereert. De visie van het bedrijf is dat het delen van kennis leidt tot een beter ondernemersklimaat. De vakbladen bereiken per maand ruim 325.000 professionals.

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.