Bovag

Bovag leden-bezoeken-ledendag in teken van marketing

De Bovag leden-bezoeken-ledendag staat dit jaar vooral in het teken van marketing. Niet alleen wordt er 7 juni een workshop gegeven door een expert op dit gebied, ook de verantwoordelijke voor marketing en klantstrategie bij Transavia komt een presentatie geven. De dag speciaal voor vakgenoten uit de poets- en carwashbranche, neemt bijna een hele middag in beslag en meer dan 80 leden van de brancheorganisatie hebben zich al aangemeld. 

Naast de workshop worden ook enkele belangrijke themas voor de branche behandeld. Zo zal een jurist van Bovag vertellen over de veranderingen en consequenties die de nieuwe privacywet met zich meebrengt en wordt bekendgemaakt wat het thema is van de Nationale Autowasdag. Deze jaarlijkse actie wordt dit jaar op 30 juni gehouden. Ondernemers helpen dit jaar met de actie het goede doel Villa Pardoes.

On tour

Net als vorige editie wordt ook weer een uitstapje gemaakt. Dit jaar worden de leden ontvangen bij Shell de Wetering, een tankstation met wasstraat nabij Utrecht. De workshop over marketing van expert Maarten Wessels zal ook op locatie gehouden worden. De dag die door veel ondernemers gebruikt wordt om onder vakgenoten te zijn, wordt afgelopen met een barbecue op het kantoor van Bovag in Bunnik.

Lees ook:

Auteur: Thom Mandos

Autoliefhebber met een voorkeur voor een schone auto. Thom Mandos is vaste redacteur van vakblad CarwashPro en zo nu en dan schrijft hij voor wat andere titels van ProMedia.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.