carwash, Camaro, USA

Zips Car Wash viert groei naar 122 wasstraten

Zips Car Wash viert de groei naar 122 locaties. De keten doet dit door de overname van alle zeven Four Seasons Car Wash-locaties. Het bedrijf is in de afgelopen 16 maanden verdubbeld qua locaties. Had Zips Car Wash 16 maanden geleden nog 61 locaties, zijn dat er met de aankoop van de nieuwe locaties 122 geworden. In 2004 werd het bedrijf met twee wasstraten opgericht in de Amerikaanse staat Arkansas.

“We hopen dat het overnemen van Four Seasons onze commitment laat zien aan klanten in Georgia, South Caroline en de rest van de Verenigde Staten. We willen succesvolle wasgelegenheden overnemen met goede reputaties en de standaarden ook hoog houden maar dan op onze manier”, zegt Sam Neely, Financial Officer bij het Amerikaanse bedrijf. “We zijn verheugd dat we de kans nu hebben om onze Unlimited Wash Club ook naar de nieuwe locaties te brengen. Hierdoor brengen we meer gemak en vergroten we de waarde van het product voor onze meest loyale klanten.”

Verdere groei

“Onze snelle groei over de laatste twaalf tot zestien maanden hebben we onze sterktes en zwaktes gezien tijdens het veranderen van de vele locaties naar de Zip Way-cultuur. Bij iedere overname hebben we waardevolle lessen geleerd. We zijn bezig geweest om het proces voor zowel de werknemers als klanten steeds beter te laten verlopen. Dit hebben we gedaan door Transitie Teams de nieuwe markt te laten verkennen”, zegt hij. Daarnaast werden trainingen gegeven, apparatuur geüpdatet en werd overal de Unlimited Club geïntroduceerd.

In 2018 wil Zips Car Wash nog verder groeien. Het ultieme doel is om de cultuur van het autowassen te veranderen. “Ons doel is elke dag om meer te doen dan alleen een auto te wassen. Ons businessmodel focust op het ontwikkelen van leiders, het investeren in de maatschappij en het creëren van carrièrekansen in het beroepenveld.”

Lees ook: Zips Car Wash gaat naar meer dan honderd waslocaties

Auteur: Thom Mandos

Autoliefhebber met een voorkeur voor een schone auto. Thom Mandos is vaste redacteur van vakblad CarwashPro en zo nu en dan schrijft hij voor wat andere titels van ProMedia.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.