CarwashPro, borrel, Hotel New York, carwash

CarwashPro maakt toekomstplannen bekend op borrel voor industrie

Vele prominente leveranciers uit de Nederlandse carwashbranche woonden afgelopen vrijdag een borrel bij over de toekomstplannen van CarwashPro. Zoals de oplettende lezer al heeft gemerkt groeit het bedrijf op carwashgebied erg hard. Volgend jaar wordt in samenwerking met ICA, Car Wash Show Europe georganiseerd en achter de schermen is een nieuwe website opgericht: Carwashpro.eu.

Hotel New York in Rotterdam vormde het decor van de eerste borrel. Rond 14:00 uur liepen de eerste carwashleveranciers de zaal binnen. Het musicale trio MAIS zorgde voor de muzikale omlijsting en achtergrondmuziek in de mooie bibliotheekzaal van het hotel. De aanwezige branchepartners en overige belangrijke partijen zagen in een half uur durende presentatie wat de plannen zijn wat betreft carwash bij ProMedia, het moederbedrijf van CarwashPro.

CarwashPro Duitsland

Allereerst werd kort wat verteld over ProMedia, het bedrijf achter titels als TankPro en CarwashPro. Daarna werd kort teruggekeken op anderhalf jaar carwashnieuws. De aanwezige bedrijven kwamen allen aan bod op de online vaktitel. Sinds vrijdag staat ook de nieuwste titel online: CarwashPro.eu. Via deze website wordt ook de Duitse carwashbranche van nieuws voorzien.

Momenteel staan op de nieuwe titel vooral vertalingen van de populairste CarwashPro-verhalen uit de Benelux. Het doel is om middels hetzelfde partnermodel als de Nederlandse versie, eigen nieuws te gaan creëren. Hier wordt nog een Duitse journalist voor geworven. Ook de eerste partner heeft zich al gemeld; het Duitse WashTec is de eerste partij die het vertrouwen in de Duitse carwashvaktitel heeft getoond.

Car Wash Show Europe

Eén van de redenen waarom een Duitse CarwashPro wordt gestart is ter promotie van het nieuwe evenement Car Wash Show Europe. Net zoals in het verleden werd gedaan met de Tankstation Vakbeurs worden de titels ook gebruikt om meer informatie te verschaffen over beide beurzen. Dit betekent dat er exclusieve verhalen van standhouders zullen verschijnen. Niet alleen in het Nederlands, maar nu dus ook in het Duits.

De eerste partijen hebben zich al aangemeld voor het evenement dat volgend jaar zal worden gehouden op een nieuwe locatie: de Kromhouthal in Amsterdam. Daarmee wordt vaarwel gezegd tegen de oude locatie de Rai. De hal waar het evenement nu wordt gehouden doet meer recht aan de branche en zorgt voor een industriële look en feel op de beursvloer. Wel is de ruimte iets beperkt wat er voor zorgt dat vele bedrijven zich nu al hebben ingeschreven.

Lees ook: Fotoalbum: Eerste CarwashPro borrel

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

CarwashPro maakt toekomstplannen bekend op borrel voor industrie | CarwashPro
CarwashPro, borrel, Hotel New York, carwash

CarwashPro maakt toekomstplannen bekend op borrel voor industrie

Vele prominente leveranciers uit de Nederlandse carwashbranche woonden afgelopen vrijdag een borrel bij over de toekomstplannen van CarwashPro. Zoals de oplettende lezer al heeft gemerkt groeit het bedrijf op carwashgebied erg hard. Volgend jaar wordt in samenwerking met ICA, Car Wash Show Europe georganiseerd en achter de schermen is een nieuwe website opgericht: Carwashpro.eu.

Hotel New York in Rotterdam vormde het decor van de eerste borrel. Rond 14:00 uur liepen de eerste carwashleveranciers de zaal binnen. Het musicale trio MAIS zorgde voor de muzikale omlijsting en achtergrondmuziek in de mooie bibliotheekzaal van het hotel. De aanwezige branchepartners en overige belangrijke partijen zagen in een half uur durende presentatie wat de plannen zijn wat betreft carwash bij ProMedia, het moederbedrijf van CarwashPro.

CarwashPro Duitsland

Allereerst werd kort wat verteld over ProMedia, het bedrijf achter titels als TankPro en CarwashPro. Daarna werd kort teruggekeken op anderhalf jaar carwashnieuws. De aanwezige bedrijven kwamen allen aan bod op de online vaktitel. Sinds vrijdag staat ook de nieuwste titel online: CarwashPro.eu. Via deze website wordt ook de Duitse carwashbranche van nieuws voorzien.

Momenteel staan op de nieuwe titel vooral vertalingen van de populairste CarwashPro-verhalen uit de Benelux. Het doel is om middels hetzelfde partnermodel als de Nederlandse versie, eigen nieuws te gaan creëren. Hier wordt nog een Duitse journalist voor geworven. Ook de eerste partner heeft zich al gemeld; het Duitse WashTec is de eerste partij die het vertrouwen in de Duitse carwashvaktitel heeft getoond.

Car Wash Show Europe

Eén van de redenen waarom een Duitse CarwashPro wordt gestart is ter promotie van het nieuwe evenement Car Wash Show Europe. Net zoals in het verleden werd gedaan met de Tankstation Vakbeurs worden de titels ook gebruikt om meer informatie te verschaffen over beide beurzen. Dit betekent dat er exclusieve verhalen van standhouders zullen verschijnen. Niet alleen in het Nederlands, maar nu dus ook in het Duits.

De eerste partijen hebben zich al aangemeld voor het evenement dat volgend jaar zal worden gehouden op een nieuwe locatie: de Kromhouthal in Amsterdam. Daarmee wordt vaarwel gezegd tegen de oude locatie de Rai. De hal waar het evenement nu wordt gehouden doet meer recht aan de branche en zorgt voor een industriële look en feel op de beursvloer. Wel is de ruimte iets beperkt wat er voor zorgt dat vele bedrijven zich nu al hebben ingeschreven.

Lees ook: Fotoalbum: Eerste CarwashPro borrel

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.