Hoofdletter Q centraal bij design nieuwe TanQyou-locaties

Het eerste tankstation van TanQyou in de nieuwe stijl opent deze week zijn deuren. De locatie van de onbemande formule die op dit moment wordt gebouwd in Heerlen, krijgt een zeer opvallend uiterlijk. Het Friese bedrijf verklapt alvast dat er spoedig meer stations met het nieuwe design geopend gaan worden.

Ruim een jaar geleden werden de eerste schetsen op papier gezet, inmiddels wordt hard gewerkt aan het neerzetten van een nieuwe generatie TanQyou-tankstations. Binnenkort zal de bouw van het tweede station gestart worden. Hier zal het zeker niet bij blijven geeft de startup aan.

“Bij een dergelijke formule hoort ook een innovatieve en eigentijdse luifel,” aldus Jan-Harmen Akkerman, eigenaar van TanQyou. Het bedrijf heeft daarom alles wat doet denken aan een traditionele luifel overboord gegooid en is helemaal opnieuw begonnen. De letter Q uit het logo is een belangrijke bouwsteen geworden voor het nieuwe ontwerp. De complete luifel steunt op deze Q, die wordt gebruikt als kolom voor de pomp. Daarnaast is de luifel een stuk lichter geworden en zijn de randen scheef afgekapt om het geheel een modernere look te geven.

Klantbeleving

TanQyou begon in 2015 met een eigen tankstationformule. Door middel van digitale hulpmiddelen speelt de aanbieder van onbemande tanklocaties in op de tankbeleving van de klant. Zo wordt de klant met zijn voornaam begroet wanneer hij aan komt rijden en wordt er automatisch een brandstofadministratie bijgehouden in zijn persoonlijke online omgeving. Met iedere liter die de klant tankt op de TanQyou-stations, maakt deze kans op de periodieke prijzenpot.

De onbemande tankstationformule opende afgelopen juli in een keer tien nieuwe locaties. Daarmee kwam het totaal aantal uit op zestien stations. Op termijn wil het bedrijf een landelijk netwerk realiseren. TanQyou sprak de doelstelling uit om daar binnen een jaar dertig locaties van te maken. Voor de nieuwe stations zoekt het bedrijf onder meer samenwerking met andere partijen op. De keuze tussen huur, koop, franchise of nieuwbouw is van ondergeschikt belang voor de formule.

Auteur: Remco Nieuwenbroek

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Hoofdletter Q centraal bij design nieuwe TanQyou-locaties | CarwashPro

Hoofdletter Q centraal bij design nieuwe TanQyou-locaties

Het eerste tankstation van TanQyou in de nieuwe stijl opent deze week zijn deuren. De locatie van de onbemande formule die op dit moment wordt gebouwd in Heerlen, krijgt een zeer opvallend uiterlijk. Het Friese bedrijf verklapt alvast dat er spoedig meer stations met het nieuwe design geopend gaan worden.

Ruim een jaar geleden werden de eerste schetsen op papier gezet, inmiddels wordt hard gewerkt aan het neerzetten van een nieuwe generatie TanQyou-tankstations. Binnenkort zal de bouw van het tweede station gestart worden. Hier zal het zeker niet bij blijven geeft de startup aan.

“Bij een dergelijke formule hoort ook een innovatieve en eigentijdse luifel,” aldus Jan-Harmen Akkerman, eigenaar van TanQyou. Het bedrijf heeft daarom alles wat doet denken aan een traditionele luifel overboord gegooid en is helemaal opnieuw begonnen. De letter Q uit het logo is een belangrijke bouwsteen geworden voor het nieuwe ontwerp. De complete luifel steunt op deze Q, die wordt gebruikt als kolom voor de pomp. Daarnaast is de luifel een stuk lichter geworden en zijn de randen scheef afgekapt om het geheel een modernere look te geven.

Klantbeleving

TanQyou begon in 2015 met een eigen tankstationformule. Door middel van digitale hulpmiddelen speelt de aanbieder van onbemande tanklocaties in op de tankbeleving van de klant. Zo wordt de klant met zijn voornaam begroet wanneer hij aan komt rijden en wordt er automatisch een brandstofadministratie bijgehouden in zijn persoonlijke online omgeving. Met iedere liter die de klant tankt op de TanQyou-stations, maakt deze kans op de periodieke prijzenpot.

De onbemande tankstationformule opende afgelopen juli in een keer tien nieuwe locaties. Daarmee kwam het totaal aantal uit op zestien stations. Op termijn wil het bedrijf een landelijk netwerk realiseren. TanQyou sprak de doelstelling uit om daar binnen een jaar dertig locaties van te maken. Voor de nieuwe stations zoekt het bedrijf onder meer samenwerking met andere partijen op. De keuze tussen huur, koop, franchise of nieuwbouw is van ondergeschikt belang voor de formule.

Auteur: Remco Nieuwenbroek

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.