Argos vergroot netwerk en lanceert landelijke campagne

Argos Tankstations, het tankstationmerk van brandstofleverancier VARO Energy, is gestart met de landelijke marketingcampagne ‘Argos – Tanken op z’n Hollands’. VARO lanceert de campagne in samenwerking met resellers GP Groot en Van Kessel Olie, die gezamenlijk 27 Argos-tankstations runnen. Op diverse locaties bieden de drie partijen ook carwashfaciliteiten aan.

Een gedegen naamsbekendheidonderzoek ligt ten grondslag aan de nieuwe campagne, waardoor deze heel dichtbij de (potentiële) klanten ligt. “We positioneren Argos als persoonlijk en toegankelijk merk voor iedereen”, vertelt Jasper Boogert, Retail Manager bij VARO Energy. “Een locatie in de buurt, een goede brandstofprijs en veiligheid zijn daarbij belangrijke pijlers.” Sinds vorige week is de nieuwe campagne te zien op alle Argos-tankstations.

In de eerste helft van 2019 is het 100ste Argos tankstation een feit. Dit aantal is het resultaat van het omzetten van aangekochte stations naar het Argos-merk. Deze netwerkuitbreiding is geheel in lijn met de duurzame groeistrategie van VARO Energy binnen de Nederlandse retailmarkt. VARO is een geïntegreerde brandstofleverancier die onder meer brandstoffen produceert en levert voor auto’s, vrachtwagens, schepen, vliegtuigen en woningen. VARO is actief in de volledige brandstofproductieketen: raffinage, opslag, blenden, distributie, verkoop en de marketing van (bio-)brandstoffen met activiteiten in sterke markten in Noordwest-Europa.

Lees ook:

Onderwerpen: , ,

Auteur: Remco Nieuwenbroek

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.