Digitalisering in carwashbranche: BTG aan het woord II

Door de digitaliseringsslag te maken, kunnen bedrijven gemakkelijker inspelen op veranderende klantbehoeften. De carwashbranche kan het leven van bezoekers van wasgelegenheden vereenvoudigen door slimmere betaalsystemen toe te passen. Ook loyaliteitsprogramma’s die via een smartphone te openen zijn, kunnen nieuwe klanten opleveren.

Het Duitse Bundesverbands für Tankstellen und Gewerbliche Autowäsche Deutschland e.V. (BTG) is voorstander van digitalisering. Thomas Drott deelt zijn visie over de mogelijkheden em toepassingen. De redactie van CarwashPro.de sprak hem en andere vertegenwoordigers van de carwashbranche tijdens vakbeurs Tankstelle & Mittelstand.  In een aantal video’s vertellen woordvoerders van onder andere WashTecChrist en DICO meer over innovaties, uitdagingen en hun toekomstverwachtingen. Dit keer is het dus de beurt aan BTG. De video kan met Nederlandse ondertiteling bekeken worden.

Lees ook:

Auteur: Frank van de Ven

Frank van de Ven is journalist voor vakblad CarwashPro. Daarnaast schrijft hij regelmatig voor vakblad TankPro over tankstations.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.