Digitalisering in carwashbranche: Nilfisk aan het woord II

“Hoewel de achterkant van het systeem complex is en van algoritmes gebruikmaakt, is de voorkant zeer gebruiksvriendelijk. Ondernemers van wasgelegenheden kunnen snel en eenvoudig hun omzet en het aantal wassingen inzien”, vertelt Martin Führer van Nilfisk. Hij gaat in deze video dieper in op de manier waarop het bedrijf inspeelt op digitalisering in de carwashbranche.

De redactie van CarwashPro.de sprak hem en andere vertegenwoordigers van de carwashbranche op 8 mei tijdens de vakbeurs Tankstelle & Mittelstand. In een aantal video’s vertellen woordvoerders van onder andere WashTecChrist en DICO meer over innovatie, uitdagingen en hun toekomstverwachtingen. Dit keer is het opnieuw de beurt aan Nilfisk. In deze kortfilm belicht Führer de bedrijfsvoering van Nilfisk en de wijze waarop geanticipeerd wordt op de opmars van digitalisering. Onderstaande video kan met Nederlandse ondertiteling bekeken worden.

Lees ook:

Auteur: Frank van de Ven

Frank van de Ven is journalist voor vakblad CarwashPro. Daarnaast schrijft hij regelmatig voor vakblad TankPro over tankstations.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.