Wat betekent de digitale revolutie nu echt voor de carwashbranche?

De term ‘digitalisering’ is niet meer weg te denken en ook de carwashbranche krijgt steeds meer met dit begrip te maken. Maar wat zijn de voordelen nu eigenlijk van deze ontwikkeling en wat heeft een ondernemer hieraan? Op Car Wash Show Europe 2019 wordt door CEO Erkki Aminoff van Superoperator dieper ingegaan op de zin en onzin van digitalisering.

Superoperator is een Fins technologiebedrijf dat zich gespecialiseerd heeft in een eenvoudige digitale aansturing van carwashes door gebruik van onder meer apps. Het online boeken van een bezoek aan een wasgelegenheid voorkomt lange wachtrijen. Aminoff gaat tijdens zijn interactieve workshop dieper in op de meerwaarde van digitalisering. Door slim in te spelen op de mogelijkheden van de technologie kan meer omzet gegenereerd worden. Ook de klanttevredenheid kan vergroot worden door juist gebruik van digitalisering.

The Digital Revolution of the Car Wash Industry

Op 19 september is het seminar ‘The Digital Revolution of the Car Wash Industry’ te volgen op CWSE 2019. De sessie duurt van 12.00 tot 12.30 uur en vindt plaats in Room 2. Uiteraard zijn er meerdere interactieve presentaties en andere interessante meetings te bezoeken op Car Wash Show Europe 2019. Het event vindt op 18 en 19 september plaats in de Kromhouthal in Amsterdam. Bekijk het volledige programma hier.

Auteur: Frank van de Ven

Frank van de Ven is journalist voor vakblad CarwashPro. Daarnaast schrijft hij regelmatig voor vakblad TankPro over tankstations.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.