Exterion neemt digitale schermen 600 tankstations over van MMD Media

Exterion Media neemt het tankstationnetwerk van MMD Media over. Het netwerk bestaat uit 1.378 digitale schermen verspreid over 607 tankstations door Nederland. Exterion Media focust zich sinds 2015 op de markt van digitaal adverteren in de wereld van out-of-home en biedt momenteel een netwerk van 2.600 digitale schermen bij de Nederlandse Spoorwegen, in ruim honderd winkelcentra en nu ook op dik zeshonderd tankstations.

De DOOH-markt (digital out-of-home) heeft de laatste jaren een forse groei doorgemaakt, alleen al in de afgelopen zes maanden was er een groei te zien van bijna 50 procent, waarmee het totale aandeel van DOOH op 33% zit van de totale out-of-home markt. Deze groei komt volgens Exterion Media grotendeels door de flexibiliteit die het medium biedt en de aansluiting op online en AV-strategieën. Ook is het een goede manier om een jongere doelgroep te bereiken.

“Het tankstationnetwerk biedt ons een unieke uitbreiding op ons huidige netwerk”, legt directeur Eric Kip van Exterion Media uit. “Tankstations hebben nu en in de toekomst een belangrijke plek in de ‘on the go-markt’. We denken zelfs dat de toekomstige ontwikkelingen op het gebied van mobiliteit deze plekken zelfs nog waardevoller gaan maken. We zien nu al dat tankstations meer services toevoegen en we denken dat deze trend zal doorzetten, met shopping, pick-up points en diensten die we nu wellicht niet eens kennen”.

Onderwerpen: , ,

Auteur: Remco Nieuwenbroek

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Exterion neemt digitale schermen 600 tankstations over van MMD Media | CarwashPro

Exterion neemt digitale schermen 600 tankstations over van MMD Media

Exterion Media neemt het tankstationnetwerk van MMD Media over. Het netwerk bestaat uit 1.378 digitale schermen verspreid over 607 tankstations door Nederland. Exterion Media focust zich sinds 2015 op de markt van digitaal adverteren in de wereld van out-of-home en biedt momenteel een netwerk van 2.600 digitale schermen bij de Nederlandse Spoorwegen, in ruim honderd winkelcentra en nu ook op dik zeshonderd tankstations.

De DOOH-markt (digital out-of-home) heeft de laatste jaren een forse groei doorgemaakt, alleen al in de afgelopen zes maanden was er een groei te zien van bijna 50 procent, waarmee het totale aandeel van DOOH op 33% zit van de totale out-of-home markt. Deze groei komt volgens Exterion Media grotendeels door de flexibiliteit die het medium biedt en de aansluiting op online en AV-strategieën. Ook is het een goede manier om een jongere doelgroep te bereiken.

“Het tankstationnetwerk biedt ons een unieke uitbreiding op ons huidige netwerk”, legt directeur Eric Kip van Exterion Media uit. “Tankstations hebben nu en in de toekomst een belangrijke plek in de ‘on the go-markt’. We denken zelfs dat de toekomstige ontwikkelingen op het gebied van mobiliteit deze plekken zelfs nog waardevoller gaan maken. We zien nu al dat tankstations meer services toevoegen en we denken dat deze trend zal doorzetten, met shopping, pick-up points en diensten die we nu wellicht niet eens kennen”.

Onderwerpen: , ,

Auteur: Remco Nieuwenbroek

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.