Bovag hoofdkantoor Bunnik

Prijzen WinterWasWeken bekendgemaakt, 80 bedrijven doen mee

Foto: Bovag

Meer dan tachtig autowas- en poetsbedrijven nemen vanaf 1 januari deel aan de Bovag WinterWasWeken. Klanten van deze locaties maken de hele maand kans op prijzen. Bovag brengt de WinterWasWeken onder andere via een grote reclamecampagne op landelijke radiozenders onder de aandacht. De actie zet het belang van een schone auto en goed auto-onderhoud op de agenda en beloont consumenten die hun voertuig naar een wasgelegenheid brengen. 

Klanten die hun auto in januari laten wassen of poetsen bij een van de deelnemende bedrijven, ontvangen een kanskaart. Door deze codes online te verzilveren, winnen zij sowieso een prijs in de vorm van een gratis tweede entreekaart voor een dagje uit. Ook maken klanten kans op een cheque van 10.000 euro voor een auto naar keuze op viaBOVAG.nl. Daarnaast zijn er nog zo’n zeventig andere prijzen te winnen.

Naast de cheque voor de auto bestaat het prijzenpakket onder andere uit vier stedentrips ter waarde van 750 euro via Tjingo en vier bungalowvakanties bij Center Parcs ter waarde van elk 600 euro. Verder zijn dit jaar onder meer een dakkoffer, fietsendrager, navigatiesystemen, koffieapparaten, slipcursussen, sleeën, reisspelletjes en waardebonnen voor sportartikelen te winnen.

Deelnemende bedrijven ontvangen na afloop van de actie de contactgegevens van alle klanten die een code hebben ingevoerd. Ze mogen deze nogmaals benaderen voor een volgende actie of aanbieding.

Lees ook:

Auteur: Remco Nieuwenbroek

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Prijzen WinterWasWeken bekendgemaakt, 80 bedrijven doen mee | CarwashPro
Bovag hoofdkantoor Bunnik

Prijzen WinterWasWeken bekendgemaakt, 80 bedrijven doen mee

Foto: Bovag

Meer dan tachtig autowas- en poetsbedrijven nemen vanaf 1 januari deel aan de Bovag WinterWasWeken. Klanten van deze locaties maken de hele maand kans op prijzen. Bovag brengt de WinterWasWeken onder andere via een grote reclamecampagne op landelijke radiozenders onder de aandacht. De actie zet het belang van een schone auto en goed auto-onderhoud op de agenda en beloont consumenten die hun voertuig naar een wasgelegenheid brengen. 

Klanten die hun auto in januari laten wassen of poetsen bij een van de deelnemende bedrijven, ontvangen een kanskaart. Door deze codes online te verzilveren, winnen zij sowieso een prijs in de vorm van een gratis tweede entreekaart voor een dagje uit. Ook maken klanten kans op een cheque van 10.000 euro voor een auto naar keuze op viaBOVAG.nl. Daarnaast zijn er nog zo’n zeventig andere prijzen te winnen.

Naast de cheque voor de auto bestaat het prijzenpakket onder andere uit vier stedentrips ter waarde van 750 euro via Tjingo en vier bungalowvakanties bij Center Parcs ter waarde van elk 600 euro. Verder zijn dit jaar onder meer een dakkoffer, fietsendrager, navigatiesystemen, koffieapparaten, slipcursussen, sleeën, reisspelletjes en waardebonnen voor sportartikelen te winnen.

Deelnemende bedrijven ontvangen na afloop van de actie de contactgegevens van alle klanten die een code hebben ingevoerd. Ze mogen deze nogmaals benaderen voor een volgende actie of aanbieding.

Lees ook:

Auteur: Remco Nieuwenbroek

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.