Vers van de pers: TankPro Magazine nummer 3 in het teken van carwash

De nieuwste editie van TankPro Magazine verschijnt deze week. We namen voor dit nummer samen met Dick Jan Marees een kijkje bij het nieuwe Multi Traffic Point Hoorn van AVIA Marees. Voor de rubriek ‘De 9 vragen aan…’ gingen we op bezoek bij Arnold Scherpenkate en Arend Nieboer van VARO Energy. In dit nummer verder een groot aantal verhalen die in het teken staan van carwash. Want hoe haal je als tankstation nou meer uit je wasgelegenheid?

Het nieuwe Multi Traffic Point Hoorn langs de N307 bij Zwaag wordt een van de grootste foodcourts van Nederland. Het project omvat maar liefst zes foodketens, een AVIA-tankstation met laadfaciliteiten en een wasstraat. Initiatiefnemer Dick Jan Marees, directeur van AVIA Marees, vertelt uitgebreid over dit grote nieuwbouwproject.

Focus op Argos

Hoewel de gevolgen van de coronacrisis nog steeds voelbaar zijn, lijkt de sector langzaam maar zeker weer op te krabbelen. Op het hoofdkantoor van VARO Energy in de Rotterdamse Waalhaven viel (ook in coronatijd) nog wel een en ander te vieren. Onlangs werd namelijk het 150ste Argos-tankstation geopend én zag de nieuwe tankpas het levenslicht. We schuiven aan bij Arnold Scherpenkate (Manager Wholesale en Retail) en Arend Nieboer (Manager Cards) voor een update.

En verder:

  • Aan de slag met je carwash. Slechts een klein deel van de tankende klanten wast de auto bij datzelfde tankstation. Met slimme oplossingen valt veel meer uit de carwash te halen, stelt het team van BigBrother.
  • De ontwikkelingen rondom de carwash van de Loogman Groep kwamen in een stroomversnelling dankzij het coronavirus. Hoofd marketing Justin Huijmans vertelt hoe de onderneming het hoofd koel hield en kansen zag.
  • Het Doetinchemse filiaal van TipTop Car- en Truckwash is onder handen genomen. De vestiging werd voorzien van compleet nieuwe apparatuur van Christ.
  • Tankstations hebben vaak een onbemande oplossing in huis voor het wassen van auto’s, maar slechts bij een deel van de locaties draait die op volle kracht. Dat is een gemiste kans, benadrukken Thomas van der Kroft van Walnut en Jordy Loos van Extendas.
  • Familiebedrijf Auto Smit besloot dat het tijd werd voor een upgrade van de wasgelegenheid. Er werd een nieuwe roll-over van WashTec aangeschaft.
  • Steeds meer tankstations worden onbemand, wat betekent dat de nabijgelegen roll-overs dat ook moeten worden. Dit kan met Fuelwash van EenzetCarwash.
  • Column: Andrew Citroen (Cikam) gaat in op invloed van corona op het betaalgedrag van de klant.

Klik hier voor een proefabonnement op TankPro Magazine.

Onderwerpen: ,

Auteur: Frank van de Ven

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Vers van de pers: TankPro Magazine nummer 3 in het teken van carwash | CarwashPro

Vers van de pers: TankPro Magazine nummer 3 in het teken van carwash

De nieuwste editie van TankPro Magazine verschijnt deze week. We namen voor dit nummer samen met Dick Jan Marees een kijkje bij het nieuwe Multi Traffic Point Hoorn van AVIA Marees. Voor de rubriek ‘De 9 vragen aan…’ gingen we op bezoek bij Arnold Scherpenkate en Arend Nieboer van VARO Energy. In dit nummer verder een groot aantal verhalen die in het teken staan van carwash. Want hoe haal je als tankstation nou meer uit je wasgelegenheid?

Het nieuwe Multi Traffic Point Hoorn langs de N307 bij Zwaag wordt een van de grootste foodcourts van Nederland. Het project omvat maar liefst zes foodketens, een AVIA-tankstation met laadfaciliteiten en een wasstraat. Initiatiefnemer Dick Jan Marees, directeur van AVIA Marees, vertelt uitgebreid over dit grote nieuwbouwproject.

Focus op Argos

Hoewel de gevolgen van de coronacrisis nog steeds voelbaar zijn, lijkt de sector langzaam maar zeker weer op te krabbelen. Op het hoofdkantoor van VARO Energy in de Rotterdamse Waalhaven viel (ook in coronatijd) nog wel een en ander te vieren. Onlangs werd namelijk het 150ste Argos-tankstation geopend én zag de nieuwe tankpas het levenslicht. We schuiven aan bij Arnold Scherpenkate (Manager Wholesale en Retail) en Arend Nieboer (Manager Cards) voor een update.

En verder:

  • Aan de slag met je carwash. Slechts een klein deel van de tankende klanten wast de auto bij datzelfde tankstation. Met slimme oplossingen valt veel meer uit de carwash te halen, stelt het team van BigBrother.
  • De ontwikkelingen rondom de carwash van de Loogman Groep kwamen in een stroomversnelling dankzij het coronavirus. Hoofd marketing Justin Huijmans vertelt hoe de onderneming het hoofd koel hield en kansen zag.
  • Het Doetinchemse filiaal van TipTop Car- en Truckwash is onder handen genomen. De vestiging werd voorzien van compleet nieuwe apparatuur van Christ.
  • Tankstations hebben vaak een onbemande oplossing in huis voor het wassen van auto’s, maar slechts bij een deel van de locaties draait die op volle kracht. Dat is een gemiste kans, benadrukken Thomas van der Kroft van Walnut en Jordy Loos van Extendas.
  • Familiebedrijf Auto Smit besloot dat het tijd werd voor een upgrade van de wasgelegenheid. Er werd een nieuwe roll-over van WashTec aangeschaft.
  • Steeds meer tankstations worden onbemand, wat betekent dat de nabijgelegen roll-overs dat ook moeten worden. Dit kan met Fuelwash van EenzetCarwash.
  • Column: Andrew Citroen (Cikam) gaat in op invloed van corona op het betaalgedrag van de klant.

Klik hier voor een proefabonnement op TankPro Magazine.

Onderwerpen: ,

Auteur: Frank van de Ven

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.