Bovag komt in 2021 opnieuw met de WinterWasWeken

Unsplash

In januari 2021 houdt brancheclub Bovag opnieuw de WinterWasWeken. Carwashes moeten zich inschrijven voor deelname aan de actie. Bovag zorgt voor de campagne, carwashes hopen meer klanten te verwelkomen en de klanten kunnen prijzen winnen.

De hoofdprijs van de WinterWasWeken is een auto naar keuze ter waarde van 10.000 euro. Voor carwashes onder de vlag van Bovag betekenen de WinterWasWeken dat er landelijk reclame wordt gemaakt voor de wasstraat. Zoals branchemanager Erik Stern het op de eigen website verwoordt: “Het zou tof zijn als u daar gebruik van maakt, zodat het bereik nog groter wordt.”

Bijdrage

Aan deelname is een eenmalige bijdrage per vestiging verbonden. Een wasstraat met kettingbaan betaalt 600 euro, een roll-over 300 euro en een autopoetsbedrijf 200 euro. Bovag noemt het een ‘klein bedrag’ in vergelijking met lokaal adverteren. “Hoe meer leden deelnemen, hoe groter de landelijke dekking en natuurlijk communicatie naar consumenten.”

Elke betalende klant ontvangt bij een was- of poetsbeurt een kanskaart met een unieke code. Wanneer de klant deze code op de speciale actiesite registreert, dingt hij mee naar de prijzen. Daarnaast wordt iedere deelnemer sowieso beloond met een prijs, namelijk een tweede kaartje gratis op een dagje uit naar keuze of een van de andere altijd prijs-prijzen.

Wie wil kan ook zelf prijzen vergeven onder de klanten. Bovag geeft de waspas en een interieurreiniging als voorbeeld.

Lees ook: 

Onderwerpen: ,

Auteur: Rieneke Kok

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Bovag komt in 2021 opnieuw met de WinterWasWeken | CarwashPro

Bovag komt in 2021 opnieuw met de WinterWasWeken

Unsplash

In januari 2021 houdt brancheclub Bovag opnieuw de WinterWasWeken. Carwashes moeten zich inschrijven voor deelname aan de actie. Bovag zorgt voor de campagne, carwashes hopen meer klanten te verwelkomen en de klanten kunnen prijzen winnen.

De hoofdprijs van de WinterWasWeken is een auto naar keuze ter waarde van 10.000 euro. Voor carwashes onder de vlag van Bovag betekenen de WinterWasWeken dat er landelijk reclame wordt gemaakt voor de wasstraat. Zoals branchemanager Erik Stern het op de eigen website verwoordt: “Het zou tof zijn als u daar gebruik van maakt, zodat het bereik nog groter wordt.”

Bijdrage

Aan deelname is een eenmalige bijdrage per vestiging verbonden. Een wasstraat met kettingbaan betaalt 600 euro, een roll-over 300 euro en een autopoetsbedrijf 200 euro. Bovag noemt het een ‘klein bedrag’ in vergelijking met lokaal adverteren. “Hoe meer leden deelnemen, hoe groter de landelijke dekking en natuurlijk communicatie naar consumenten.”

Elke betalende klant ontvangt bij een was- of poetsbeurt een kanskaart met een unieke code. Wanneer de klant deze code op de speciale actiesite registreert, dingt hij mee naar de prijzen. Daarnaast wordt iedere deelnemer sowieso beloond met een prijs, namelijk een tweede kaartje gratis op een dagje uit naar keuze of een van de andere altijd prijs-prijzen.

Wie wil kan ook zelf prijzen vergeven onder de klanten. Bovag geeft de waspas en een interieurreiniging als voorbeeld.

Lees ook: 

Onderwerpen: ,

Auteur: Rieneke Kok

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.