Christ houdt opnieuw ‘Car Wash Days’ in eigen huis

Vorig jaar hield Otto Christ AG voor het eerst een huisshow op afspraak waarbij alle nieuwigheden werden gedemonstreerd en er gelegenheid was om in gesprek te gaan. Dat format is zodanig succesvol gebleken voor de Duitse fabrikant dat de Car Wash Days deze zomer worden herhaald op het hoofdkantoor in Memmingen. Er staan 18 noviteiten klaar in de showroom. 

Het idee achter de Christ Car Wash Days is even eenvoudig als veelbelovend: toen de vakbeurzen niet door konden gaan, bood Christ klanten de mogelijkheid om in eigen huis langs te komen. Sinds afgelopen najaar nodigt het bedrijf bedrijven, exploitanten en klanten uit in de showroom in Memmingen. Die formule blijkt te werken en daarom volgen deze zomer nieuwe Car Wash Days.

18 noviteiten

In een grote presentatieruimte krijgt de bezoeker een rondleiding en worden nieuwste technieken van Christ getoond. De onderneming heeft haar productfamilie grondig herzien, zodat alle techniek nu in een uniform ‘Christ-DNA’ verschijnt. Dit betekent dat alle elementen op het gebied van wasstraten, technologie, zelfbedieningssystemen, betaalsystemen, chemie en toebehoren voor het wassen van voertuigen door een uniform ontwerp met elkaar verbonden zijn. Naast de nieuwe visuele look zijn ook de productkenmerken verbeterd, waardoor het professioneel wassen van voertuigen makkelijker, efficiënter en kwalitatief hoogstaand is geworden voor de klanten. De waservaring is nog intensiever, aldus het bedrijf.

Kleine groepen

De Car Wash Days vinden plaats op afspraak en steeds in kleine groepen, wat het netwerken intensief maakt. Vertegenwoordigers en klantenadviseurs van elke productdivisie van Otto Christ AG zijn gedurende het hele evenement beschikbaar. Zo kunnen vragen van individuele klanten direct persoonlijk en bij het gedemonstreerde product worden besproken.

“Achteraf kunnen we zeggen dat we met de Christ Car Wash Days precies aan de behoeften van onze klanten en zakenpartners hebben voldaan. Veel exploitanten hebben momenteel een grote behoefte aan informatie als het gaat om geplande nieuwe systeeminvesteringen en wilden zich live en ter plaatse op de hoogte stellen van de laatste trends en innovaties”, aldus het bedrijf in een mededeling.

Registratie voor de Christ Car Wash Days vindt plaats via de evenement-homepage van Otto Christ AG. Voor deze reeks evenementen zijn ook bezoekers van buiten Duitsland uitgenodigd, voor wie ook speciale internationale data zijn gereserveerd.

Voorproefje

Tijdens de online vakbeurs Car Wash Show Europe gaven Alexander Christ en Marko Maricic een virtuele rondleiding door de showroom.

Lees ook: 

Auteur: Rieneke Kok

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Christ houdt opnieuw ‘Car Wash Days’ in eigen huis | CarwashPro

Christ houdt opnieuw ‘Car Wash Days’ in eigen huis

Vorig jaar hield Otto Christ AG voor het eerst een huisshow op afspraak waarbij alle nieuwigheden werden gedemonstreerd en er gelegenheid was om in gesprek te gaan. Dat format is zodanig succesvol gebleken voor de Duitse fabrikant dat de Car Wash Days deze zomer worden herhaald op het hoofdkantoor in Memmingen. Er staan 18 noviteiten klaar in de showroom. 

Het idee achter de Christ Car Wash Days is even eenvoudig als veelbelovend: toen de vakbeurzen niet door konden gaan, bood Christ klanten de mogelijkheid om in eigen huis langs te komen. Sinds afgelopen najaar nodigt het bedrijf bedrijven, exploitanten en klanten uit in de showroom in Memmingen. Die formule blijkt te werken en daarom volgen deze zomer nieuwe Car Wash Days.

18 noviteiten

In een grote presentatieruimte krijgt de bezoeker een rondleiding en worden nieuwste technieken van Christ getoond. De onderneming heeft haar productfamilie grondig herzien, zodat alle techniek nu in een uniform ‘Christ-DNA’ verschijnt. Dit betekent dat alle elementen op het gebied van wasstraten, technologie, zelfbedieningssystemen, betaalsystemen, chemie en toebehoren voor het wassen van voertuigen door een uniform ontwerp met elkaar verbonden zijn. Naast de nieuwe visuele look zijn ook de productkenmerken verbeterd, waardoor het professioneel wassen van voertuigen makkelijker, efficiënter en kwalitatief hoogstaand is geworden voor de klanten. De waservaring is nog intensiever, aldus het bedrijf.

Kleine groepen

De Car Wash Days vinden plaats op afspraak en steeds in kleine groepen, wat het netwerken intensief maakt. Vertegenwoordigers en klantenadviseurs van elke productdivisie van Otto Christ AG zijn gedurende het hele evenement beschikbaar. Zo kunnen vragen van individuele klanten direct persoonlijk en bij het gedemonstreerde product worden besproken.

“Achteraf kunnen we zeggen dat we met de Christ Car Wash Days precies aan de behoeften van onze klanten en zakenpartners hebben voldaan. Veel exploitanten hebben momenteel een grote behoefte aan informatie als het gaat om geplande nieuwe systeeminvesteringen en wilden zich live en ter plaatse op de hoogte stellen van de laatste trends en innovaties”, aldus het bedrijf in een mededeling.

Registratie voor de Christ Car Wash Days vindt plaats via de evenement-homepage van Otto Christ AG. Voor deze reeks evenementen zijn ook bezoekers van buiten Duitsland uitgenodigd, voor wie ook speciale internationale data zijn gereserveerd.

Voorproefje

Tijdens de online vakbeurs Car Wash Show Europe gaven Alexander Christ en Marko Maricic een virtuele rondleiding door de showroom.

Lees ook: 

Auteur: Rieneke Kok

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.