CarwashProTV: ViaVisual over led-schermen en een kijkje bij speciale Argos-locatie

Wat is de toegevoegde waarde van een led-scherm bij een tankstation? En wat komt er allemaal kijken bij het plaatsen van zo’n communicatiemiddel? Op onder andere die vragen geeft Maarten Hettinga woensdagmiddag antwoord in een nieuwe uitzending van TankPro- en CarwashProTV. Ook nemen we een kijkje bij de omkleuring van het tweehonderdste Argos-tankstation.

Volgens Hettinga, directeur van ViaVisual, leent led zich uitstekend voor tankstations en carwashes. Niet alleen kunnen de schermen goed gebruikt worden voor het overbrengen van boodschappen over bijvoorbeeld kortingen of coronaregels, ook kunnen ze voor ondernemers in de tankstationbranche een extra inkomstenbron vormen. In de uitzending van woensdag 30 juni vertelt de ondernemer uit het Gelderse Duiven hoe dat werkt en wat de aandachtspunten zijn.

Omkleuren

Bovendien gaan we langs bij een bijzonder Argos-tankstation met carwash. De afgelopen twee weken werd hard gewerkt aan de omkleuring van de tweehonderdste locatie. In een reportage legt schilder Henri van Rotterdam uit wat er komt kijken bij zo’n omkleuring en hoe het werk verliep. Ook vertelt Arnold Scherpenkate, manager retail bij Varo Energy, wat deze mijlpaal voor het bedrijf betekent.

De uitzending is woensdag 30 juni om 16.00 uur live te zien. Deze is op ieder gewenst tijdstip terug te kijken.

Lees ook:

Auteur: Rieneke Kok

Rieneke Kok is de vaste redacteur voor CarwashPro. Ze schrijft daarnaast regelmatig voor andere titels van ProMedia.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.