Nieuwe hoofdkantoor van Tommy’s kost zo’n 30 miljoen dollar

In het Amerikaanse Holland zijn ze zojuist begonnen met de bouw van het het nieuwe hoofdkantoor van VisionQuest, het moederbedrijf achter Tommy’s Car Wash Systems, Tommy’s Express en Quality Car Wash. Het pand gaat zo’n 30 miljoen dollar kosten en wordt meer dan 25.000 vierkante meter.

Moederbedrijf VisionQuest Companies wil eind 2022 intrek nemen in de nieuwe burelen in de staat Michigan. Eigenaar Ryan Essenburg zegt in een verklaring: “Gezien de recente groei van onze activiteiten zien we een uitgebreid hoofdkantoor als een blijvende toezegging aan onze waardevolle teamleden. We anticiperen ook op het pand als een middel om onze impact te verbreden.”

VisionQuest is het moederbedrijf van Tommy Car Wash Systems, Tommy’s Express en Quality Car Wash. Tommy’s Express is de zevende grootste car wash merk in het land, met 68 franchise huidige locaties en nog eens 220 locaties in ontwikkeling, aldus het bedrijf. Tommy’s eerste carwash opende in 1969, nu telt de onderneming zo’n 250 werknemers, daar zijn de franchisers en hun werknemers niet bij opgeteld.

Het gebouw omvat twee verdiepingen kantoorruimte, een magazijn en logistiek centrum, evenals ruimte voor evenementen en “samenwerking tussen werknemers met leveranciers en klanten,” zegt het bedrijf in een persbericht. “Het middelpunt van het gebouw is een rond kantoor van twee verdiepingen met ruimtes voor training en technische ondersteuning voor Tommy’s Express franchisepartners.”

“Het ontwerp van het gebouw is bedoeld om onze franchisepartners en medewerkers te laten zien dat zij het middelpunt van ons bedrijf zijn,” stelt Alex Lemmen, CEO van VisionQuest, in een verklaring. “De ruimte is helemaal gericht op het ondersteunen van hen bij het leveren van een carwash-ervaring van wereldklasse.”

Lees ook:

Auteur: Rieneke Kok

Rieneke Kok is de vaste redacteur voor CarwashPro. Ze schrijft daarnaast regelmatig voor andere titels van ProMedia.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.