Vakbeurs Automechanika zet in op persoonlijk én digitaal contact

De beurs Automechanika is er zowel fysiek als digitaal. De beurs focust op de trends in de automotive sector. Een aantal grote carwashondernemingen presenteert zich van 14 tot en met 16 september fysiek in Frankfurt. Bevestigde namen voor de carwashsector zijn onder meer Kärcher, WashTec en Christ.

De vakbeurs zoomt in op de huidige ontwikkelingen, trends en uitdagingen en is dit jaar wat compacter dan normaal – dat heeft natuurlijk alles te maken met de coronapandemie. Toch is behoefte aan fysiek contact, ongeveer driekwart van de exposanten heeft een plekje op de beursvloer. Dit jaar is Automechanika een hybride event, je kunt zowel naar Frankfurt reizen als op je scherm meekijken. De hybride vorm is in principe eenmalig.

Een aantal van de bevestigde namen op de beursvloer: Alfred Kärcher Vertriebs GmbH, Otto Christ, WashTec GmbH, Adriateh, Saxon Junkalor en Visomax Coating.

Lees ook: 

Auteur: Rieneke Kok

Rieneke Kok is de vaste redacteur voor CarwashPro. Ze schrijft daarnaast regelmatig voor andere titels van ProMedia.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.