Vollenhoven bouwt carwashlocaties om naar nieuw wasconcept

Bron: Facebook De Meeuw-tankstations

Wasstraat De Goudvis in Bergen op Zoom gaat verder als DeMeeuwWash. De locatie is de eerste volgens het nieuwe concept van AVIAWash.

De carwash in Bergen op Zoom ligt naast het tankstation De Meeuw. Vollenhoven beheert deze locatie. De brandstofspecialist is aangesloten bij de AVIA Coöperatie en beheert zowel AVIA -, AVIA XPress- als AVIA Truck-locaties. Daarnaast zijn er nog een aantal De Meeuw-stations in Zeeland.

Vollenhoven is voornemens om zich voortaan duidelijk te positioneren met AVIAWash. Alle locaties worden op termijn volgens dezelfde formule ingericht. Wassen moet een beleving zijn voor jong en oud, vinden ze bij Vollenhoven. Bij DeMeeuwWash is te zien hoe Vollenhoven invulling geeft aan die beleving: met licht- en schuimeffecten, sfeerbeelden, een strakke huisstijl en betrokken personeel op de locatie.

Bij de carwash kan de klant kiezen uit vier wasprogramma’s en wie wil stofzuigen krijgt een muntje om dat na de wasbeurt gratis te doen.

Met het AVIAWash concept wil Vollenhoven de waslocaties voorzien van een frisse nieuwe lay-out waardoor ze enerzijds het merk AVIAWash sterk positioneren en anderzijds dicht bij AVIA blijven.

Lees ook: 

Auteur: Rieneke Kok

Rieneke Kok is de vaste redacteur voor CarwashPro. Ze schrijft daarnaast regelmatig voor andere titels van ProMedia.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Vollenhoven bouwt carwashlocaties om naar nieuw wasconcept | CarwashPro

Vollenhoven bouwt carwashlocaties om naar nieuw wasconcept

Bron: Facebook De Meeuw-tankstations

Wasstraat De Goudvis in Bergen op Zoom gaat verder als DeMeeuwWash. De locatie is de eerste volgens het nieuwe concept van AVIAWash.

De carwash in Bergen op Zoom ligt naast het tankstation De Meeuw. Vollenhoven beheert deze locatie. De brandstofspecialist is aangesloten bij de AVIA Coöperatie en beheert zowel AVIA -, AVIA XPress- als AVIA Truck-locaties. Daarnaast zijn er nog een aantal De Meeuw-stations in Zeeland.

Vollenhoven is voornemens om zich voortaan duidelijk te positioneren met AVIAWash. Alle locaties worden op termijn volgens dezelfde formule ingericht. Wassen moet een beleving zijn voor jong en oud, vinden ze bij Vollenhoven. Bij DeMeeuwWash is te zien hoe Vollenhoven invulling geeft aan die beleving: met licht- en schuimeffecten, sfeerbeelden, een strakke huisstijl en betrokken personeel op de locatie.

Bij de carwash kan de klant kiezen uit vier wasprogramma’s en wie wil stofzuigen krijgt een muntje om dat na de wasbeurt gratis te doen.

Met het AVIAWash concept wil Vollenhoven de waslocaties voorzien van een frisse nieuwe lay-out waardoor ze enerzijds het merk AVIAWash sterk positioneren en anderzijds dicht bij AVIA blijven.

Lees ook: 

Auteur: Rieneke Kok

Rieneke Kok is de vaste redacteur voor CarwashPro. Ze schrijft daarnaast regelmatig voor andere titels van ProMedia.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.