Schone auto in de herfst belangrijk voor verkeersveiligheid

Unsplash: Hossein Soltanloo

Het jaar loopt langzaam op zijn einde en de dagen worden korter. Voor automobilisten begint de rijtijd opnieuw bij schemering, bij regen en op gladde wegen. Zoals de ANWB er elk jaar aan herinnert om de winterbanden te wisselen, zo moeten carwashes zich richten op het thema wassen als bijdrage aan de verkeersveiligheid.

Een helder zicht is voor de verkeersveiligheid van belang. In de zomer heeft zich vuil aan de binnenkant van de ruiten opgehoopt, wat niet opvalt als je elke dag met de auto rijdt. Tegelijkertijd leidt die vervuiling bij blootstelling aan licht tot beperking van het zicht. Het is daarom een ​​waardevolle aanbeveling om aan het begin van de herfst bij veel ritten in de schemering niet te vergeten de voorruit goed schoon te maken.

Carwashes doen er goed aan een verwijzing naar de herfst in de eigen marketing opnemen. Tips van experts kunnen optimaal worden gepositioneerd in bijvoorbeeld de nieuwsbrief en in de berichten op de socials. Staat er in het najaar een wascampagne op de planning, dan kan het een goed idee zijn om als toevoeging een poetsdoek uit te delen voor het reinigen van de binnenkant van de ruit. Carwashes die ook met een poetsservice of autospa werken, kunnen de herfst aangrijpen om in het verkoopgesprek met de klant een directe verbinding tussen de segmenten tot stand te brengen. Denk aan een ​proefaanbieding voor het najaar om zo klanten te informeren over het dienstenaanbod naast de carwash.

Lees ook: 

Auteur: Sandra Schafer

Sandra is redacteur van het Duitse zusje van CarwashPro, namelijk CarwashPro.de.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Schone auto in de herfst belangrijk voor verkeersveiligheid | CarwashPro

Schone auto in de herfst belangrijk voor verkeersveiligheid

Unsplash: Hossein Soltanloo

Het jaar loopt langzaam op zijn einde en de dagen worden korter. Voor automobilisten begint de rijtijd opnieuw bij schemering, bij regen en op gladde wegen. Zoals de ANWB er elk jaar aan herinnert om de winterbanden te wisselen, zo moeten carwashes zich richten op het thema wassen als bijdrage aan de verkeersveiligheid.

Een helder zicht is voor de verkeersveiligheid van belang. In de zomer heeft zich vuil aan de binnenkant van de ruiten opgehoopt, wat niet opvalt als je elke dag met de auto rijdt. Tegelijkertijd leidt die vervuiling bij blootstelling aan licht tot beperking van het zicht. Het is daarom een ​​waardevolle aanbeveling om aan het begin van de herfst bij veel ritten in de schemering niet te vergeten de voorruit goed schoon te maken.

Carwashes doen er goed aan een verwijzing naar de herfst in de eigen marketing opnemen. Tips van experts kunnen optimaal worden gepositioneerd in bijvoorbeeld de nieuwsbrief en in de berichten op de socials. Staat er in het najaar een wascampagne op de planning, dan kan het een goed idee zijn om als toevoeging een poetsdoek uit te delen voor het reinigen van de binnenkant van de ruit. Carwashes die ook met een poetsservice of autospa werken, kunnen de herfst aangrijpen om in het verkoopgesprek met de klant een directe verbinding tussen de segmenten tot stand te brengen. Denk aan een ​proefaanbieding voor het najaar om zo klanten te informeren over het dienstenaanbod naast de carwash.

Lees ook: 

Auteur: Sandra Schafer

Sandra is redacteur van het Duitse zusje van CarwashPro, namelijk CarwashPro.de.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.