Nu al meer dan 90 deelnemers voor WinterWasWeken Bovag

Hamidreza Torabi, Unsplash

Al meer dan negentig autowas- en poetsbedrijven doen mee aan de WinterWasWeken van brancheclub Bovag in januari 2022. Tijdens deze actie wordt het belang van auto’s wassen in de winter onder de aandacht van de consument gebracht.

De WinterWasWeken zijn een jaarlijks terugkerend event vanuit branchevereniging Bovag. Klanten die bij de deelnemende was- en poetsbedrijven komen maken kans op prijzen. Bovag ondersteunt alles met een landelijke campagne.

Het aantal deelnemers staat een paar maanden voor de start op 90. Afgelopen januari ging het festijn niet door vanwege de coronalockdown. Toen stond de teller op ‘ruim 90’. Bovag noemt het aantal deelnemers voor de editie van 2022 daarom nu al een record. Jaar op jaar wordt het event weer iets groter.

Zo werkt het: elke betalende klant ontvangt bij een was- of poetsbeurt tijdens de WinterWasWeken een kanskaart met een unieke code. Wanneer de klant deze code op de speciale actiesite registreert, maakt hij kans op  prijzen. Bijvoorbeeld een auto naar keuze van 10.000 euro. Daarnaast wordt iedere deelnemer sowieso beloond met een prijs, namelijk een tweede kaartje gratis op een dagje uit naar keuze of een van de andere altijd prijs-prijzen. Naast het vastgestelde prijzenpakket is het ook mogelijk om zelf prijzen aan uw klanten beschikbaar te stellen.

Lees ook: 

Auteur: Rieneke Kok

Rieneke Kok is de vaste redacteur voor CarwashPro. Ze schrijft daarnaast regelmatig voor andere titels van ProMedia.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Nu al meer dan 90 deelnemers voor WinterWasWeken Bovag | CarwashPro

Nu al meer dan 90 deelnemers voor WinterWasWeken Bovag

Hamidreza Torabi, Unsplash

Al meer dan negentig autowas- en poetsbedrijven doen mee aan de WinterWasWeken van brancheclub Bovag in januari 2022. Tijdens deze actie wordt het belang van auto’s wassen in de winter onder de aandacht van de consument gebracht.

De WinterWasWeken zijn een jaarlijks terugkerend event vanuit branchevereniging Bovag. Klanten die bij de deelnemende was- en poetsbedrijven komen maken kans op prijzen. Bovag ondersteunt alles met een landelijke campagne.

Het aantal deelnemers staat een paar maanden voor de start op 90. Afgelopen januari ging het festijn niet door vanwege de coronalockdown. Toen stond de teller op ‘ruim 90’. Bovag noemt het aantal deelnemers voor de editie van 2022 daarom nu al een record. Jaar op jaar wordt het event weer iets groter.

Zo werkt het: elke betalende klant ontvangt bij een was- of poetsbeurt tijdens de WinterWasWeken een kanskaart met een unieke code. Wanneer de klant deze code op de speciale actiesite registreert, maakt hij kans op  prijzen. Bijvoorbeeld een auto naar keuze van 10.000 euro. Daarnaast wordt iedere deelnemer sowieso beloond met een prijs, namelijk een tweede kaartje gratis op een dagje uit naar keuze of een van de andere altijd prijs-prijzen. Naast het vastgestelde prijzenpakket is het ook mogelijk om zelf prijzen aan uw klanten beschikbaar te stellen.

Lees ook: 

Auteur: Rieneke Kok

Rieneke Kok is de vaste redacteur voor CarwashPro. Ze schrijft daarnaast regelmatig voor andere titels van ProMedia.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.