Wasstraat de Meern omgetoverd tot Kerst Experience 

Tijdens de Winter Wonderland-weken bij Wasstraat de Meern is elke wasbeurt goed voor een donatie van één euro aan de Voedselbank. Eigenaar Hans Buys wil met de aangeklede carwash en de donatie aan het goede doel tijdens de donkere dagen (en ook in coronatijd) iets goeds door voor de medemens.

Lampjes, kerstbomen, kerstmuziek en warme koffie terwijl je wacht. Aan alles is gedacht in het winterse paradijs bij Wasstraat de Meern. Klanten rijden met de auto door een korstige sprookjeswereld. En niet alleen de auto wordt schoon, de wasstraat doneert voor elke wasbeurt een euro aan de Voedselbak Leidsche Rijn.

Buys vertelt dat hij het altijd belangrijk vindt om klanten een mooie ervaring te geven. “Ik hamer op servicegericht zijn. Altijd vriendelijke zijn in het contact met klanten. Kwaliteit gaat boven alles, daarom wassen we altijd handmatig voor en schenken we kwaliteitskoffie. Nu rondom feestdagen doen we daar graag een schepje bovenop en dragen we graag bij aan een goed doel.” De ondernemer hoopt met de donaties aan de Voedselbank Leidsche Rijn ook mensen die het minder breed hebben mooie dagen te bezorgen. Het motto van de carwash is ‘Wassen met een glimlach’.

Nieuwe klanten

Naast een mooi gebaar bij elke wasbeurt, hoopt Buys met zijn Kerst Experience ook nieuwe klanten kennis te laten maken met de wasstraat. En dat lukt. De carwash draait nu een dagje in kerstsfeer en Buys zegt al meerdere ‘groene kentekens’ te hebben gezien – ofwel auto’s die niet eerder bij De Meern hebben gewassen.

Buys heeft vaker events in de carwash gehouden, maar nooit zo grootschalig als nu. “Natuurlijk doen we wel eens acties, zoals ook met de voetbal afgelopen zomer. En anderhalf jaar geleden hebben we met Warchild een actie gedaan. Dit jaar wilden we het graag lokaal doen, iets voor de mensen in de regio.”

Lees ook: 

Auteur: Rieneke Kok

Rieneke Kok is de vaste redacteur voor CarwashPro. Ze schrijft daarnaast regelmatig voor andere titels van ProMedia.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Wasstraat de Meern omgetoverd tot Kerst Experience | CarwashPro

Wasstraat de Meern omgetoverd tot Kerst Experience 

Tijdens de Winter Wonderland-weken bij Wasstraat de Meern is elke wasbeurt goed voor een donatie van één euro aan de Voedselbank. Eigenaar Hans Buys wil met de aangeklede carwash en de donatie aan het goede doel tijdens de donkere dagen (en ook in coronatijd) iets goeds door voor de medemens.

Lampjes, kerstbomen, kerstmuziek en warme koffie terwijl je wacht. Aan alles is gedacht in het winterse paradijs bij Wasstraat de Meern. Klanten rijden met de auto door een korstige sprookjeswereld. En niet alleen de auto wordt schoon, de wasstraat doneert voor elke wasbeurt een euro aan de Voedselbak Leidsche Rijn.

Buys vertelt dat hij het altijd belangrijk vindt om klanten een mooie ervaring te geven. “Ik hamer op servicegericht zijn. Altijd vriendelijke zijn in het contact met klanten. Kwaliteit gaat boven alles, daarom wassen we altijd handmatig voor en schenken we kwaliteitskoffie. Nu rondom feestdagen doen we daar graag een schepje bovenop en dragen we graag bij aan een goed doel.” De ondernemer hoopt met de donaties aan de Voedselbank Leidsche Rijn ook mensen die het minder breed hebben mooie dagen te bezorgen. Het motto van de carwash is ‘Wassen met een glimlach’.

Nieuwe klanten

Naast een mooi gebaar bij elke wasbeurt, hoopt Buys met zijn Kerst Experience ook nieuwe klanten kennis te laten maken met de wasstraat. En dat lukt. De carwash draait nu een dagje in kerstsfeer en Buys zegt al meerdere ‘groene kentekens’ te hebben gezien – ofwel auto’s die niet eerder bij De Meern hebben gewassen.

Buys heeft vaker events in de carwash gehouden, maar nooit zo grootschalig als nu. “Natuurlijk doen we wel eens acties, zoals ook met de voetbal afgelopen zomer. En anderhalf jaar geleden hebben we met Warchild een actie gedaan. Dit jaar wilden we het graag lokaal doen, iets voor de mensen in de regio.”

Lees ook: 

Auteur: Rieneke Kok

Rieneke Kok is de vaste redacteur voor CarwashPro. Ze schrijft daarnaast regelmatig voor andere titels van ProMedia.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.