Plus12 gaat verder onder nieuwe vlag

Marketingbureau Plus12 gaat zich het komende jaar meer focussen op datagedreven communicatie voor carwashes. Het bureau werd in december overgenomen door Dollie Schouten, voorheen medewerker. Zij haalde in januari versterking in huis in de persoon van Justin Huijmans (foto), voorheen de marketingman bij Loogman.

Huijmans en Schouten willen het carwashmarketingbureau naar het ‘volgende niveau’ tillen. Huijmans vertelt in een persbericht over de totstandkoming van zijn mede-eigenaarschap. Nadat Schouten in december het bureau overnam benaderde zij al snel Huijmans om zich aan te sluiten. Hij en Schouten werkten in het verleden samen bij Loogman, onder meer aan het loyaliteitsprogramma.

Plus12 wil zich onder het nieuwe bewind richten op, zoals Huijmans schrijft, ‘doelgerichte, persoonlijke, warme – maar wel door data gedreven – communicatie, die op het juiste moment via het juiste kanaal bij de klant terecht komt, waardoor wij het koopgedrag kunnen beïnvloeden en de klantwaarde stijgt’.

Lees ook: 

Auteur: Rieneke Kok

Rieneke Kok is de vaste redacteur voor CarwashPro. Ze schrijft daarnaast regelmatig voor andere titels van ProMedia.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Plus12 gaat verder onder nieuwe vlag | CarwashPro

Plus12 gaat verder onder nieuwe vlag

Marketingbureau Plus12 gaat zich het komende jaar meer focussen op datagedreven communicatie voor carwashes. Het bureau werd in december overgenomen door Dollie Schouten, voorheen medewerker. Zij haalde in januari versterking in huis in de persoon van Justin Huijmans (foto), voorheen de marketingman bij Loogman.

Huijmans en Schouten willen het carwashmarketingbureau naar het ‘volgende niveau’ tillen. Huijmans vertelt in een persbericht over de totstandkoming van zijn mede-eigenaarschap. Nadat Schouten in december het bureau overnam benaderde zij al snel Huijmans om zich aan te sluiten. Hij en Schouten werkten in het verleden samen bij Loogman, onder meer aan het loyaliteitsprogramma.

Plus12 wil zich onder het nieuwe bewind richten op, zoals Huijmans schrijft, ‘doelgerichte, persoonlijke, warme – maar wel door data gedreven – communicatie, die op het juiste moment via het juiste kanaal bij de klant terecht komt, waardoor wij het koopgedrag kunnen beïnvloeden en de klantwaarde stijgt’.

Lees ook: 

Auteur: Rieneke Kok

Rieneke Kok is de vaste redacteur voor CarwashPro. Ze schrijft daarnaast regelmatig voor andere titels van ProMedia.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.