Website en huisstijl Brushcom volledig op de schop

De huisstijl van borstelleverancier Brushcom is op de schop gegaan. Het bedrijf uit het Brabantse Oss heeft voor een nieuwe lay-out gekozen en een nieuw logo bedacht. Daarnaast werd een bedrijfsvideo ingeblikt en een webshop gecreëerd.

Brushcom timmert al jarenlang aan de weg voor het ontwikkelen, produceren en leveren van borstelmateriaal voor carwash-systemen. Het bedrijf is gespecialiseerd in verschillende borstels. Deze worden in eigen huis gemaakt. Van ontwerp tot eindproduct. Tijdens iedere productiefase worden er kwaliteitscontroles uitgevoerd. Daarnaast vindt een inspectie van het eindproduct plaats alvorens producten worden geassembleerd en/of verpakt. Het Brabantse bedrijf is lid van de ICA.

Auteur: Frank van de Ven

Frank van de Ven is journalist voor vakblad CarwashPro. Daarnaast schrijft hij regelmatig voor vakblad TankPro over tankstations.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.