Bubbles Carwash combineert wassen met woonaccessoires

Een kettingwasstraat, drie wasboxen, interieurreiniging en de verkoop van geurkaarsen en allerlei toebehoren. Voor Paul en Angela Ketelaers van Bubbles Carwash is dit een hele logische combinatie. De wasstraat in Nederweert mixt wassen met geurkaarsen en andere woonspullen.

Bubbles Carwash is gevestigd aan de Pannenweg in Nederweert, op een industrieterrein. De wasstraat ligt niet op een doorgaande route, wat betekent dat bezoekers bewust naar deze locatie komen. Bubbles heeft een twaalf meter lange kettingwasstraat en drie wasboxen. De techniek komt van EenzetCarwash.

Mensenwerk

“Het is niet de grootste carwash,” zegt mede-eigenaar Angela Ketelaers. “Maar de auto wordt er wel schoon.” De voorwas wordt in Nederweert met de hand gedaan. Ketelaers: “Dat aspect is voor veel van onze klanten de reden om terug te komen. Wassen is hier mensenwerk, er wordt aandacht aan je auto besteed.”

Bij Bubbles kan je bovendien terecht voor interieurreiniging, ook helpen ze autobedrijven met het showroomklaar maken van voertuigen doen ze cleaning en detailing van elk soort auto.

Paul en Angela Ketelaers zijn sinds 2009 eigenaar van Bubbles Carwash in Nederweert. In 2014 is er grootschalig verbouwd en werd de modernste apparatuur geïnstalleerd. Dankzij het gebruik van foamborstels staat deze wasstraat bij de klanten ook bekend om de stille wassing.

Woonaccessoires

Op het terrein van de carwash is een kleine shop waar onderhoudsproducten worden verkocht en ook woonaccessoires zoals geurkaarsen en waxbranders van de merken Yankee Candle, Mille Fiori en Woodwick. Op Black Friday werd met deze artikelen coronaproof gestunt. Bezoekers konden op afspraak privé shoppen of vanuit de auto een vooraf samengesteld cadeaupakketjes meenemen.

“Ik wist in eerste instantie niet eens dat Yankee Candle ook geurkaarsen had”, lacht Ketelaers. “We begonnen met de productlijnen voor geuren in de auto. Vanuit de klanten werd regelmatig de vraag gesteld of we ook de woonaccessoires van deze merken hadden. Zo is de combinatie ontstaan.”

Meeneemcadeautje

“Een voordeel van onze shop is dat dat zeven dagen per week geopend is, dat geldt niet voor alle winkels in de regio. En deze producten zijn mooie meeneemcadeaus, anders dan het bloemetje van het tankstation,” vertelt Ketelaers.

Uitbreiden met meer woonaccessoires zou de onderneming best willen, maar daar is geen plek voor in de shop. “Bovendien is auto-onderhoud hier de hoofdzaak.”

Lees ook: 

Auteur: Rieneke Kok

Rieneke Kok is de vaste redacteur voor CarwashPro. Ze schrijft daarnaast regelmatig voor andere titels van ProMedia.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.