Sireon komt met baliedisplay voor autoparfums

Al ruim tien jaar heeft Sireon autoparfums in het assortiment. De lijn is recent uitgebreid met vier nieuwe geuren. Via een nieuw baliedisplay kunnen de parfums makkelijker onder de aandacht van de klant worden gebracht.

Een autoparfum is iets anders dan een luchtverfrisser, vinden ze bij Sireon. De geuren zijn al jaar en dag te vinden bij veel carwashlocaties en autopoetsbedrijven. Maar de specialist in reinigingsmiddelen merkt ook interesse vanuit de tankshop en de detailhandel. Daarom is het baliedisplay ontwikkeld. Alle locaties kunnen zo ondersteund worden om de parfums aan te prijzen.

Een luchtverfrisser is vaak als voorwerp aanwezig in het autointerieur en niet altijd te doseren. De parfums zijn naar wens te sprayen en na gebruik kan het flesje worden opgeborgen in het middenconsole of dashboardkastje. Sireon levert de parfums onder de eigen merknaam in zwarte flesjes. De leverancier produceert en ontwikkelt in eigen huis, dus een private label behoort tot de mogelijkheden.

Lees ook: 

Auteur: Rieneke Kok

Rieneke Kok is de vaste redacteur voor CarwashPro. Ze schrijft daarnaast regelmatig voor andere titels van ProMedia.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.