CMW Service presenteert carwashoplossingen op beurs

CWM Service zal dit jaar voor het eerst deelnemen aan de Tankstation Vakbeurs. Het bedrijf richt zich met name op het gebied van serviceverbetering voor carwashes en wasstraten. Enkele van de nieuwe innovaties zullen getoond worden op de stand. CWM staat dan ook voor Car Wash Marketing, iets waarin het slechts drie jaar oude bedrijf zich wil onderscheiden van de rest. 

De twee oprichters van het bedrijf hebben naar eigenzeggen commercieel en dienstverlenend bloed door de aderen stromen. Ze werkten voor een bedrijf waar klantvriendelijke ICT-systemen worden ontwikkeld. Drie jaar geleden ontdekte ze dat er in de carwashbranche behoefte was naar meer mogelijkheden om klantvriendelijkheid en service te vergroten. Dat was de reden dat CWM service werd opgericht, een onderneming die nieuwe diensten ontwikkeld om voordelen aan zowel klant als gebruiker te bieden.

Carwash Wallet

CWM Service levert tools met de bedoeling om de winst met carwash, wasstraat of wasboxen een grote boost te geven. De in Scheveningen gevestigde organisatie creëerde enkele jaren geleden een digitaal platform met de naam Carwash Wallet. Dit concept vormt de basis van waaruit de marketing activiteiten worden uitgerold samen met klanten. Het is spil tussen eigenaren, klanten en CWM Service. Het marketingconcept van het bedrijf houdt onder meer in dat:
Zij de tools leveren tegen een investering
Zij de landelijke en lokale marketing verzorgen
Zij gratis publiciteitsmiddelen ontwikkelen
Het programma zou uiterst klantgericht zijn en de klantenbinding vergroten
Klanten kunnen beschikken over een goede betalingsvorm en een comfortabel gebruik van je diensten.

Kenteken wassen

Het autokenteken van de klanten die hun auto willen wassen is de sleutel. CWM Service gaat uit van het comfort voor de klant door deze centraal te stellen. Het tweede doel is om de klant daadwerkelijk aan de onderneming te koppelen en de beste weg daartoe is volgens het bedrijf digitale techniek. Niet om van te schrikken maar om te gebruiken, zoals nummerplaat herkenning, een speciale waspas en maandelijkse overzichten. Daardoor krijgen ondernemingen meer grip op de eigen klanten die tot dan toe vaak anoniem waren.

Een ander concept van CWM Service is Non-Stop Carwash. Dit systeem werkt op basis van kentekenherkenning. Bij regen hoeft de klant het raam niet open te doen, nog hoeft deze uit te stappen om de auto te wassen. Een speciale camera ziet dat de auto in het systeem staat. Wanneer de automobilist aan de beurs is start automatisch de meest luxe behandeling, wanneer deze daar het abonnement op heeft. Afrekenen gaat automatisch via het account van de klant, deze kan het tegoed hier op zelf aanvullen. Bij een abonnement kan deze voor een vast bedrag zijn auto wassen zoveel hem of haar goeddunkt. Het bedrijf regelt tevens waspassen waarmee contactloos betaald kan worden bij de wasgelegenheid. Bezoek de stand van CWM Service met nummer A4 205 tijdens de Tankstation Vakbeurs op 14 november.

button, registratie, tvb

Auteur: Thom Mandos

Autoliefhebber met een voorkeur voor een schone auto. Thom Mandos is vaste redacteur van vakblad CarwashPro en zo nu en dan schrijft hij voor wat andere titels van ProMedia.

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.