Ootw

OOTW floreert op Tankstation Vakbeurs met 360º-trainingsfilm

Het Opleidings- en Ontwikkelingsfonds voor Tankstations en Wasbedrijven (OOTW) heeft volgens Barbara Meeuwsen van de organisatie, een zeer nuttige dag beleeft op de Tankstation Vakbeurs in Expo Houten dit jaar. Onlangs bracht het instituut een speciale virtual reality training voor tankstation-medewerkers op de markt. “We zijn aan het kijken of we ook een dergelijke training voor de carwash kunnen gaan ontwikkelen”, aldus Meeuwsen.

Gedurende de dag namen ruim vijftig bezoekers de tijd om plaats te nemen op de draaistoelen. Vervolgens kreeg ieder een Samsung VR Gear en een koptelefoon op. Daarna werd de film gestart, waarin gevaarherkenning op het tankstation centraal staat. De bezoekers kregen na de film een OOTW VR-bril, welke normaliter tien euro kost via de website van de opleider. “We kijken terug op een goede beursdag met veel nieuwe contacten en leuke gesprekken met oude bekenden.”

OOTW

Omdat het 360 graden-concept zo goed aanslaat wordt momenteel onderzocht welke onderwerpen nog meer geschikt zijn voor dergelijke films. Ook naar de mogelijkheid om een speciale virtual reality carwashworkshop te ontwikkelen wordt gekeken. Het OOTW organiseert trainingen voor medewerkers, leidinggevenden en ondernemers en werkt aan imagoverbetering voor de branche. Het OOTW is voor vijf jaar algemeen verbindend verklaard en daardoor hét opleidingsfonds voor iedereen werkzaam in de branche.

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

OOTW floreert op Tankstation Vakbeurs met 360º-trainingsfilm | CarwashPro
Ootw

OOTW floreert op Tankstation Vakbeurs met 360º-trainingsfilm

Het Opleidings- en Ontwikkelingsfonds voor Tankstations en Wasbedrijven (OOTW) heeft volgens Barbara Meeuwsen van de organisatie, een zeer nuttige dag beleeft op de Tankstation Vakbeurs in Expo Houten dit jaar. Onlangs bracht het instituut een speciale virtual reality training voor tankstation-medewerkers op de markt. “We zijn aan het kijken of we ook een dergelijke training voor de carwash kunnen gaan ontwikkelen”, aldus Meeuwsen.

Gedurende de dag namen ruim vijftig bezoekers de tijd om plaats te nemen op de draaistoelen. Vervolgens kreeg ieder een Samsung VR Gear en een koptelefoon op. Daarna werd de film gestart, waarin gevaarherkenning op het tankstation centraal staat. De bezoekers kregen na de film een OOTW VR-bril, welke normaliter tien euro kost via de website van de opleider. “We kijken terug op een goede beursdag met veel nieuwe contacten en leuke gesprekken met oude bekenden.”

OOTW

Omdat het 360 graden-concept zo goed aanslaat wordt momenteel onderzocht welke onderwerpen nog meer geschikt zijn voor dergelijke films. Ook naar de mogelijkheid om een speciale virtual reality carwashworkshop te ontwikkelen wordt gekeken. Het OOTW organiseert trainingen voor medewerkers, leidinggevenden en ondernemers en werkt aan imagoverbetering voor de branche. Het OOTW is voor vijf jaar algemeen verbindend verklaard en daardoor hét opleidingsfonds voor iedereen werkzaam in de branche.

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.