CarwashProTV: koffie en thee strijden om de aandacht van de carwashklant

Shell wil jaarlijks tien tankshops met het concept Shell Café openen. Ook kijkt het bedrijf naar de mogelijkheden voor het aanbieden van koffie bij onbemande tankstations. Dat vertelde Kees van Wezel, hoofd foodservice & koffie (Benelux & Frankrijk), woensdag tijdens een speciale thema-uitzending van Tank- en CarwashProTV. 

Ook te gast in de studio was Maarten van Vreeland van TeaWall. Van Vreeland en zijn compagnon Daan Theoden begonnen enkele jaren geleden met de ontwikkeling van hun machine. Het viel de twee op dat er onderweg vaak geen goede thee verkocht wordt, terwijl de theemarkt juist sterk groeit. TeaWall heeft inmiddels meerdere pilotmachines in werking, onder andere bij verschillende tankstations van AVIA. In de uitzending hadden we het niet alleen over de eerste resultaten van die pilots, maar gingen we ook in op de kansen van de warme drank.

Koffie bij Shell

Ook voor koffie, een van de meest verkochte producten in de tankshop, zijn nog genoeg mogelijkheden als het aan Shell ligt. Met Van Wezel hadden we het over de rol die Shell ziet weggelegd voor koffie in de shop. In hoeverre groeit het belang van goede koffie bij de Shell-tankstations? En hoe speelt Shell in op de wensen van de klant? Het zijn een paar van de onderwerpen die we met hem bespraken.

De uitzending is hieronder terug te kijken.

Lees ook:

Auteur: Paul Van den Bogaard

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

CarwashProTV: koffie en thee strijden om de aandacht van de carwashklant | CarwashPro

CarwashProTV: koffie en thee strijden om de aandacht van de carwashklant

Shell wil jaarlijks tien tankshops met het concept Shell Café openen. Ook kijkt het bedrijf naar de mogelijkheden voor het aanbieden van koffie bij onbemande tankstations. Dat vertelde Kees van Wezel, hoofd foodservice & koffie (Benelux & Frankrijk), woensdag tijdens een speciale thema-uitzending van Tank- en CarwashProTV. 

Ook te gast in de studio was Maarten van Vreeland van TeaWall. Van Vreeland en zijn compagnon Daan Theoden begonnen enkele jaren geleden met de ontwikkeling van hun machine. Het viel de twee op dat er onderweg vaak geen goede thee verkocht wordt, terwijl de theemarkt juist sterk groeit. TeaWall heeft inmiddels meerdere pilotmachines in werking, onder andere bij verschillende tankstations van AVIA. In de uitzending hadden we het niet alleen over de eerste resultaten van die pilots, maar gingen we ook in op de kansen van de warme drank.

Koffie bij Shell

Ook voor koffie, een van de meest verkochte producten in de tankshop, zijn nog genoeg mogelijkheden als het aan Shell ligt. Met Van Wezel hadden we het over de rol die Shell ziet weggelegd voor koffie in de shop. In hoeverre groeit het belang van goede koffie bij de Shell-tankstations? En hoe speelt Shell in op de wensen van de klant? Het zijn een paar van de onderwerpen die we met hem bespraken.

De uitzending is hieronder terug te kijken.

Lees ook:

Auteur: Paul Van den Bogaard

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.