CRS shop concept

CRS werkt aan nieuw onbemand shopconcept

Foto: CRS

Convenience Retail Solutions (CRS) – een dochteronderneming van Lekkerland – werkt aan een nieuw type shop voor onbemande tankstations. Het concept is een combinatie tussen de eerder gelanceerde Tony’s Tower en de Tony’s Kiosk. 

Dat laat onafhankelijk adviseur Ulrich Knieling, die bij het project betrokken is, weten via sociale media. De shop (foto) zal in eerste instantie op vier tankstations geplaatst worden. De bedoeling is dat dit in de eerste helft van 2022 gebeurt. Alle lessen uit de voorgaande twee shopconcepten zijn daarbij doorgevoerd en ‘meer innovatieve functies’ zijn toegevoegd. Momenteel liggen de concepten voor de shop klaar.

De innovatieve shop beschikt over een kantoorruimte op het dakterras, die via CRS beschikbaar is. De shops zullen bij het plaatsen in één dag gebruiksklaar zijn. Komende week worden in Berlijn de puntjes op de i gezet met partner Veloform.

Kansen bij onbemand

CRS gelooft dat er volop kansen liggen bij onbemande stations. “We spelen in op deze ontwikkelingen en bieden ondernemers inzicht en concepten om bestaande bemande locaties beter te laten renderen. De kiosk is een voorbeeld van een onbemande retailoplossing”, zei Freek van Beek in december tijdens de lancering van de Tony’s Kiosk aan de Appelweg in Amsterdam.

Volgens de directeur van Lekkerland en CRS speelt de komst van dit soort oplossingen in op de ruim 2.100 onbemande tanklocaties die nog geen winkelaanbod hebben. “Wij geloven dat juist op deze locaties volop kansen liggen door waarde en relevantie toe te voegen.”

De Haan

Het is nog niet duidelijk of de shop opnieuw binnen het netwerk van De Haan Minerale Oliën komt te staan. Het bedrijf uit Oosterhout was de zogenaamde launching customer van de Kiosk. De ondernemingen hebben dan ook een nauwe samenwerking.

Wel laat retail manager Joan Gunsch weten dat er in het eerste en het tweede kwartaal van dit jaar nieuwe Tony’s Towers en Tony’s Kiosken geplaatst worden. Bovendien rolt het bedrijf aan het einde van het eerste kwartaal nog eens 75 Tony’s Order&Scan en Scan&Go-zuilen uit. Met de ontwikkelingen speelt het bedrijf in op speerpunten als zelfbeschikking, de arbeidsmarkttransitie (vinden van geschikt personeel) en bijvoorbeeld digitalisering.

CRS houdt zich bezig met convenience-retailoplossingen en heeft als primaire doel de petrolbranche in Nederland aantrekkelijker, relevanter en toekomstbestendig te maken. Dit doen zij door hun klanten te ondersteunen bij de ontwikkeling en optimalisatie van onbemande en bemande tanklocaties.

Lees ook:

Auteur: Nico Schinkelshoek

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

CRS werkt aan nieuw onbemand shopconcept | CarwashPro
CRS shop concept

CRS werkt aan nieuw onbemand shopconcept

Foto: CRS

Convenience Retail Solutions (CRS) – een dochteronderneming van Lekkerland – werkt aan een nieuw type shop voor onbemande tankstations. Het concept is een combinatie tussen de eerder gelanceerde Tony’s Tower en de Tony’s Kiosk. 

Dat laat onafhankelijk adviseur Ulrich Knieling, die bij het project betrokken is, weten via sociale media. De shop (foto) zal in eerste instantie op vier tankstations geplaatst worden. De bedoeling is dat dit in de eerste helft van 2022 gebeurt. Alle lessen uit de voorgaande twee shopconcepten zijn daarbij doorgevoerd en ‘meer innovatieve functies’ zijn toegevoegd. Momenteel liggen de concepten voor de shop klaar.

De innovatieve shop beschikt over een kantoorruimte op het dakterras, die via CRS beschikbaar is. De shops zullen bij het plaatsen in één dag gebruiksklaar zijn. Komende week worden in Berlijn de puntjes op de i gezet met partner Veloform.

Kansen bij onbemand

CRS gelooft dat er volop kansen liggen bij onbemande stations. “We spelen in op deze ontwikkelingen en bieden ondernemers inzicht en concepten om bestaande bemande locaties beter te laten renderen. De kiosk is een voorbeeld van een onbemande retailoplossing”, zei Freek van Beek in december tijdens de lancering van de Tony’s Kiosk aan de Appelweg in Amsterdam.

Volgens de directeur van Lekkerland en CRS speelt de komst van dit soort oplossingen in op de ruim 2.100 onbemande tanklocaties die nog geen winkelaanbod hebben. “Wij geloven dat juist op deze locaties volop kansen liggen door waarde en relevantie toe te voegen.”

De Haan

Het is nog niet duidelijk of de shop opnieuw binnen het netwerk van De Haan Minerale Oliën komt te staan. Het bedrijf uit Oosterhout was de zogenaamde launching customer van de Kiosk. De ondernemingen hebben dan ook een nauwe samenwerking.

Wel laat retail manager Joan Gunsch weten dat er in het eerste en het tweede kwartaal van dit jaar nieuwe Tony’s Towers en Tony’s Kiosken geplaatst worden. Bovendien rolt het bedrijf aan het einde van het eerste kwartaal nog eens 75 Tony’s Order&Scan en Scan&Go-zuilen uit. Met de ontwikkelingen speelt het bedrijf in op speerpunten als zelfbeschikking, de arbeidsmarkttransitie (vinden van geschikt personeel) en bijvoorbeeld digitalisering.

CRS houdt zich bezig met convenience-retailoplossingen en heeft als primaire doel de petrolbranche in Nederland aantrekkelijker, relevanter en toekomstbestendig te maken. Dit doen zij door hun klanten te ondersteunen bij de ontwikkeling en optimalisatie van onbemande en bemande tanklocaties.

Lees ook:

Auteur: Nico Schinkelshoek

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.