Bovemij verzekert steun te bieden tijdens coronacrisis

Bovemij, financieel dienstverlener in de mobiliteitsbranche, biedt een pakket aan waarmee het bedrijf ondernemers uit de mobiliteitsbranche wil steunen. Door ondersteuning op een drietal gebieden te bieden, hoopt de organisatie klanten te helpen. Bijspringen op online gebied, helpen bij liquiditeitsproblemen en advisering bij juridische vragen behoren tot de steunmaatregelen.

Het is voor de klanten van Bovemij van bijzonder groot belang dat zij online hun business kunnen blijven draaien. Om hen daarbij te helpen, komt de financieel dienstverlener met de volgende ondersteunende maatregelen:

Geen abonnementskosten en gratis leads voor viaBOVAG.nl

De organisatie stelt viaBOVAG.nl voor een periode van drie maanden kosteloos open voor alle BOVAG auto- en motorbedrijven. BOVAG-ondernemers krijgen in die maanden dus geen factuur voor het adverteren en ontvangen van leads van viaBOVAG.nl.

Geen kosten voor Mobi-id

Om toegang te krijgen tot de platformdiensten van Bovemij en RDC is Mobi-id nodig. De kosten die daarmee gepaard gaan, komen de komende drie maanden voor alle klanten van Bovemij en RDC te vervallen. Daarmee is ook de toegang tot viaBovemij.nl (mijnOndernemersportaal.nl) de komende drie maanden gratis.

Hulp bij aantoonbare acute liquiditeitsproblemen

Zakelijke mobiliteitsverzekerden van Bovemij hebben de mogelijkheid om hun zakelijke verzekeringspremies later te betalen wanneer zij aantoonbare acute liquiditeitsproblemen hebben.

Voor de zakelijke klanten van het Financieringsbedrijf en hun klanten hebben de overheid en de banken inmiddels een groot pakket aan steunmaatregelen getroffen. Bovemij is in nauw gesprek met die banken om daar waar mogelijk een passende oplossing te bedenken.

Gratis juridische bijstand bij alle coronavragen

Veel verzekerden zullen op dit moment juridische vragen hebben die te maken met (de gevolgen van) het coronavirus. Hoe ga ik om met werktijdverkorting? Met leveranciers? Of met niet betalende afnemers? Juridische experts van Bovemij helpen hen daar gratis bij. De komende tijd zullen medewerkers van het Verzekeringsbedrijf, Financieringsbedrijf en Databedrijf en de platforms viaBOVAG.nl en viaBovemij.nl (mijnOndernemersportaal.nl) met nadere informatie komen over ondersteunende maatregelen.

Onderwerpen: , ,

Auteur: Frank van de Ven

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Bovemij verzekert steun te bieden tijdens coronacrisis | CarwashPro

Bovemij verzekert steun te bieden tijdens coronacrisis

Bovemij, financieel dienstverlener in de mobiliteitsbranche, biedt een pakket aan waarmee het bedrijf ondernemers uit de mobiliteitsbranche wil steunen. Door ondersteuning op een drietal gebieden te bieden, hoopt de organisatie klanten te helpen. Bijspringen op online gebied, helpen bij liquiditeitsproblemen en advisering bij juridische vragen behoren tot de steunmaatregelen.

Het is voor de klanten van Bovemij van bijzonder groot belang dat zij online hun business kunnen blijven draaien. Om hen daarbij te helpen, komt de financieel dienstverlener met de volgende ondersteunende maatregelen:

Geen abonnementskosten en gratis leads voor viaBOVAG.nl

De organisatie stelt viaBOVAG.nl voor een periode van drie maanden kosteloos open voor alle BOVAG auto- en motorbedrijven. BOVAG-ondernemers krijgen in die maanden dus geen factuur voor het adverteren en ontvangen van leads van viaBOVAG.nl.

Geen kosten voor Mobi-id

Om toegang te krijgen tot de platformdiensten van Bovemij en RDC is Mobi-id nodig. De kosten die daarmee gepaard gaan, komen de komende drie maanden voor alle klanten van Bovemij en RDC te vervallen. Daarmee is ook de toegang tot viaBovemij.nl (mijnOndernemersportaal.nl) de komende drie maanden gratis.

Hulp bij aantoonbare acute liquiditeitsproblemen

Zakelijke mobiliteitsverzekerden van Bovemij hebben de mogelijkheid om hun zakelijke verzekeringspremies later te betalen wanneer zij aantoonbare acute liquiditeitsproblemen hebben.

Voor de zakelijke klanten van het Financieringsbedrijf en hun klanten hebben de overheid en de banken inmiddels een groot pakket aan steunmaatregelen getroffen. Bovemij is in nauw gesprek met die banken om daar waar mogelijk een passende oplossing te bedenken.

Gratis juridische bijstand bij alle coronavragen

Veel verzekerden zullen op dit moment juridische vragen hebben die te maken met (de gevolgen van) het coronavirus. Hoe ga ik om met werktijdverkorting? Met leveranciers? Of met niet betalende afnemers? Juridische experts van Bovemij helpen hen daar gratis bij. De komende tijd zullen medewerkers van het Verzekeringsbedrijf, Financieringsbedrijf en Databedrijf en de platforms viaBOVAG.nl en viaBovemij.nl (mijnOndernemersportaal.nl) met nadere informatie komen over ondersteunende maatregelen.

Onderwerpen: , ,

Auteur: Frank van de Ven

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.