OOTW wil input ondernemers voor verbeteren trainingsaanbod

gebruikt

Carwash-ondernemers worden door het opleidingsfonds OOTW uitgenodigd om maandag 13 maart mee te denken over de inhoud van toekomstige trainingen. Het bedrijf wil met het evenement ervoor zorgen dat de trainingen blijven aansluiten op de behoeftes van de branche. De bijeenkomst vindt plaats om 10:00 in het Bovag-huis in Bunnik. 

Om ervoor te blijven zorgen dat de trainingen actueel zijn en dat de branche kan blijven professionaliseren, is de input van de ondernemers zelf nodig. Vorig jaar hield het trainingsinstituut al een enquête onder carwash-medewerkers, nu wordt dit in een andere vorm gedaan. Een aantal vragen staat tijdens de bijeenkomst centraal:

  • Welke onderwerpen spelen een cruciale rol?
  • Welke kennis heeft een medewerker nodig?
  • Wat ontbreekt er nog aan trainingen of e-learnings?
  • Welke ontwikkelingen vinden plaats in de branche waar op ingespeeld moet worden?

OOTW

Het Opleidings- en Ontwikkelingsfonds voor Tankstations en Wasbedrijven biedt online- en offline-trainingen aan voor medewerkers, managers en ondernemers van tankstations en carwash-locaties. Daarmee wil de sector de kwaliteit en kennis van personeel, bedrijfsleiders en werkgevers verbeteren. Hierbij richt het zich onder meer op de onderwerpen Veiligheid, Actieve Verkoop en Leidinggeven.

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

OOTW wil input ondernemers voor verbeteren trainingsaanbod | CarwashPro

OOTW wil input ondernemers voor verbeteren trainingsaanbod

gebruikt

Carwash-ondernemers worden door het opleidingsfonds OOTW uitgenodigd om maandag 13 maart mee te denken over de inhoud van toekomstige trainingen. Het bedrijf wil met het evenement ervoor zorgen dat de trainingen blijven aansluiten op de behoeftes van de branche. De bijeenkomst vindt plaats om 10:00 in het Bovag-huis in Bunnik. 

Om ervoor te blijven zorgen dat de trainingen actueel zijn en dat de branche kan blijven professionaliseren, is de input van de ondernemers zelf nodig. Vorig jaar hield het trainingsinstituut al een enquête onder carwash-medewerkers, nu wordt dit in een andere vorm gedaan. Een aantal vragen staat tijdens de bijeenkomst centraal:

  • Welke onderwerpen spelen een cruciale rol?
  • Welke kennis heeft een medewerker nodig?
  • Wat ontbreekt er nog aan trainingen of e-learnings?
  • Welke ontwikkelingen vinden plaats in de branche waar op ingespeeld moet worden?

OOTW

Het Opleidings- en Ontwikkelingsfonds voor Tankstations en Wasbedrijven biedt online- en offline-trainingen aan voor medewerkers, managers en ondernemers van tankstations en carwash-locaties. Daarmee wil de sector de kwaliteit en kennis van personeel, bedrijfsleiders en werkgevers verbeteren. Hierbij richt het zich onder meer op de onderwerpen Veiligheid, Actieve Verkoop en Leidinggeven.

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.