Allcos, Kenotek

Big Event als alternatief voor Nederlandse automotive beurzen

Chemie leverancier Allcos/Kenotek organiseert 21 en 22 juni een eigen automotive evenement gericht op carwash, truckwash, Carcare en autoschade.  Het idee om zelf iets te organiseren kreeg Thijs Stam, eigenaar van de Nederlandse tak van het chemiebedrijf, na tegenvallende automotive beurzen in Gorinchem en Hardenberg. “Ik liep al een tijd met het idee om zelf eens iets te doen. Na een half jaar van voorbereiden is het eindelijk bijna zo ver, de uitnodigingen zijn verstuurd, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd.”

Het zou volgens hem ultiem zijn om een dergelijk evenement op de eigen vestiging in Emmeloord te organiseren. “Er doen wilde verhalen de ronde over chemiebedrijven in de carwashbranche. Daar kunnen we dan gelijk korte metten mee maken want mensen kunnen dan zelf zien hoe schoon en netjes het bedrijf is en dat we ons strict aan alle milieuwetgeving houden.” Een rondleiding door het bedrijf staat daarom ook zeker op de planning. “Met het evenement willen we pionieren, we willen het eerste bedrijf op de markt zijn dat het op een dergelijke manier doet.”

Carwash en meer

Na een inventarisatie bij klanten op verschillende beurzen kwam Stam erachter dat de meeste bezoekers helemaal niet kwamen voor chemie. “Daarom leek het ons leuk om het juist bij ons te organiseren. We kunnen laten zien dat we meer zijn dan een bedrijf dat was shampoos fabriceert. Daarnaast hebben we uit verschillende categorieën bedrijven uitgenodigd.” Volgens hem neemt DiBO een roll-over mee. Daarin wordt een speciaal voertuig geplaatst. “Sowieso hebben we enkele speciale voertuigen geregeld die worden tentoongesteld tijdens ons evenement.”

Op het evenement zullen bedrijven als DiBO, Hansa en Viper zich presenteren en scherpe acties houden. “Het loont zeker om ons evenement te bezoeken.” Hij wil dat de eerste editie van het evenement strak en netjes verloopt. Als alles goed gaat denkt hij erover om er een tweejaarlijks evenement van te maken. “We hopen dat alles op rolletjes zal verlopen, er zullen leermomenten zijn, maar we gaan uit van een mooi evenement.”

Aanmelden voor het Big Event kan via deze link.

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Big Event als alternatief voor Nederlandse automotive beurzen | CarwashPro
Allcos, Kenotek

Big Event als alternatief voor Nederlandse automotive beurzen

Chemie leverancier Allcos/Kenotek organiseert 21 en 22 juni een eigen automotive evenement gericht op carwash, truckwash, Carcare en autoschade.  Het idee om zelf iets te organiseren kreeg Thijs Stam, eigenaar van de Nederlandse tak van het chemiebedrijf, na tegenvallende automotive beurzen in Gorinchem en Hardenberg. “Ik liep al een tijd met het idee om zelf eens iets te doen. Na een half jaar van voorbereiden is het eindelijk bijna zo ver, de uitnodigingen zijn verstuurd, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd.”

Het zou volgens hem ultiem zijn om een dergelijk evenement op de eigen vestiging in Emmeloord te organiseren. “Er doen wilde verhalen de ronde over chemiebedrijven in de carwashbranche. Daar kunnen we dan gelijk korte metten mee maken want mensen kunnen dan zelf zien hoe schoon en netjes het bedrijf is en dat we ons strict aan alle milieuwetgeving houden.” Een rondleiding door het bedrijf staat daarom ook zeker op de planning. “Met het evenement willen we pionieren, we willen het eerste bedrijf op de markt zijn dat het op een dergelijke manier doet.”

Carwash en meer

Na een inventarisatie bij klanten op verschillende beurzen kwam Stam erachter dat de meeste bezoekers helemaal niet kwamen voor chemie. “Daarom leek het ons leuk om het juist bij ons te organiseren. We kunnen laten zien dat we meer zijn dan een bedrijf dat was shampoos fabriceert. Daarnaast hebben we uit verschillende categorieën bedrijven uitgenodigd.” Volgens hem neemt DiBO een roll-over mee. Daarin wordt een speciaal voertuig geplaatst. “Sowieso hebben we enkele speciale voertuigen geregeld die worden tentoongesteld tijdens ons evenement.”

Op het evenement zullen bedrijven als DiBO, Hansa en Viper zich presenteren en scherpe acties houden. “Het loont zeker om ons evenement te bezoeken.” Hij wil dat de eerste editie van het evenement strak en netjes verloopt. Als alles goed gaat denkt hij erover om er een tweejaarlijks evenement van te maken. “We hopen dat alles op rolletjes zal verlopen, er zullen leermomenten zijn, maar we gaan uit van een mooi evenement.”

Aanmelden voor het Big Event kan via deze link.

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.