Eindgebruiker carwash staat centraal bij Superoperator op CWSE 2019

Superoperator is opgezet om het de eindgebruiker zo gemakkelijk mogelijk te maken. Dit Finse bedrijf ontwikkelde een app om een bezoek aan de carwash te vereenvoudigen en te versnellen. De software geeft aan of er bij een wasgelegenheid een wachtrij staat. Het is zelfs mogelijk om de eventuele wachttijd inzichtelijk te krijgen.

De app is gratis te downloaden voor eindgebruikers. Superoperator zoekt graag de samenwerking op met verschillende partijen op om hun bereik te vergroten. “Ondernemers kunnen via onze software inzicht krijgen in het klantgedrag en daarop inspelen met gerichte marketingacties. De app is inzetbaar voor allerlei soorten wasgelegenheden variërend van roll-overs, wasboxen en grote carwashes”, vertelt senior advisor Mika Alapiesa. Hij en zijn team staan met een stand op Car Wash Show Europe.

De software van Superoperator werkt merkonafhankelijk en is voor verschillende partijen geschikt. “Zo kunnen eenpitters met een wasgelegenheid er gebruik van maken, terwijl ook tankstations hun voordeel met dit systeem kunnen doen”, stelt Alapiesa. De software wordt continu geüpdatet. Het Finse bedrijf is erg ambitieus en wil zijn territorium uitbreiden naar verschillende landen. Ook Nederland staat op de agenda.

Auteur: Frank van de Ven

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Eindgebruiker carwash staat centraal bij Superoperator op CWSE 2019 | CarwashPro

Eindgebruiker carwash staat centraal bij Superoperator op CWSE 2019

Superoperator is opgezet om het de eindgebruiker zo gemakkelijk mogelijk te maken. Dit Finse bedrijf ontwikkelde een app om een bezoek aan de carwash te vereenvoudigen en te versnellen. De software geeft aan of er bij een wasgelegenheid een wachtrij staat. Het is zelfs mogelijk om de eventuele wachttijd inzichtelijk te krijgen.

De app is gratis te downloaden voor eindgebruikers. Superoperator zoekt graag de samenwerking op met verschillende partijen op om hun bereik te vergroten. “Ondernemers kunnen via onze software inzicht krijgen in het klantgedrag en daarop inspelen met gerichte marketingacties. De app is inzetbaar voor allerlei soorten wasgelegenheden variërend van roll-overs, wasboxen en grote carwashes”, vertelt senior advisor Mika Alapiesa. Hij en zijn team staan met een stand op Car Wash Show Europe.

De software van Superoperator werkt merkonafhankelijk en is voor verschillende partijen geschikt. “Zo kunnen eenpitters met een wasgelegenheid er gebruik van maken, terwijl ook tankstations hun voordeel met dit systeem kunnen doen”, stelt Alapiesa. De software wordt continu geüpdatet. Het Finse bedrijf is erg ambitieus en wil zijn territorium uitbreiden naar verschillende landen. Ook Nederland staat op de agenda.

Auteur: Frank van de Ven

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.