‘Verhoog loyaliteit van klanten met gebruiksvriendelijke interface’

gebruikt

De klant is niet langer trouw aan een merk, maar aan bedrijven met de hoogste klantvriendelijke interface. App-ontwikkelaar MyOrder en beveiligingsexpert BigBrother werken daarom momenteel samen aan een vernieuwend, gebruiksvriendelijk betaalsysteem. “We zijn technologische vernieuwers die geloven in de kracht van gebruiksvriendelijke oplossingen.”

De sector is volop in transitie en staat voor grote uitdagingen. “Technologie is een belangrijk middel om met deze veranderingen en uitdagingen om te gaan. Hiermee kunnen ondernemers toekomstbestendig worden en blijven”, denken eerdergenoemde techbedrijven.

“Consumenten verwachten een bijna extreme vorm van gemak en persoonlijke benadering. Wanneer een ondernemer gebruikmaakt van technologie verwacht de consument dat er handige interfaces zijn, zelfs in een offline omgeving. Gebruiksgemak kan daardoor zorgen voor extra loyaliteit bij klanten.”

Nieuwe betaalvormen

Experts zeggen dat nieuwe manieren van betalen op korte termijn en op grote schaal doorbreken. Mobiel betalen is er daar één van. “Dat is een gebied waar we vermoedelijk een strijd zullen zien tussen twee sectoren. Aan de ene kant nieuwe digitale bedrijven, bijvoorbeeld Facebook, Google en gespecialiseerde providers zoals MyOrder, en aan de andere kant de klassieke industrie, bijvoorbeeld oliemaatschappijen. Het wordt een gevecht wie in een offline omgeving met een digitaal betaalplatform de consument voor zich wint. Met andere woorden: wie wint de strijd om de ‘on the road’ app?”

Thomas Brinkman, oprichter van MyOrder deelt zijn visie op dit nieuwe speelveld met bezoekers tijdens de Benzinedag op 23 maart in Ede. Aart van Rooijen van BigBrother vertelt tijdens hetzelfde evenement hoe offline data het digitale proces kunnen verrijken en versterken om gemak en gebruiksvriendelijke interfaces te creëren met klanten.

De Benzinedag vindt plaats in het Cinemec-complex in Ede op donderdag 23 maart 2017. Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden voor dit evenement via www.benzinedag.com.

Auteur: Tom van Gurp

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

‘Verhoog loyaliteit van klanten met gebruiksvriendelijke interface’ | CarwashPro

‘Verhoog loyaliteit van klanten met gebruiksvriendelijke interface’

gebruikt

De klant is niet langer trouw aan een merk, maar aan bedrijven met de hoogste klantvriendelijke interface. App-ontwikkelaar MyOrder en beveiligingsexpert BigBrother werken daarom momenteel samen aan een vernieuwend, gebruiksvriendelijk betaalsysteem. “We zijn technologische vernieuwers die geloven in de kracht van gebruiksvriendelijke oplossingen.”

De sector is volop in transitie en staat voor grote uitdagingen. “Technologie is een belangrijk middel om met deze veranderingen en uitdagingen om te gaan. Hiermee kunnen ondernemers toekomstbestendig worden en blijven”, denken eerdergenoemde techbedrijven.

“Consumenten verwachten een bijna extreme vorm van gemak en persoonlijke benadering. Wanneer een ondernemer gebruikmaakt van technologie verwacht de consument dat er handige interfaces zijn, zelfs in een offline omgeving. Gebruiksgemak kan daardoor zorgen voor extra loyaliteit bij klanten.”

Nieuwe betaalvormen

Experts zeggen dat nieuwe manieren van betalen op korte termijn en op grote schaal doorbreken. Mobiel betalen is er daar één van. “Dat is een gebied waar we vermoedelijk een strijd zullen zien tussen twee sectoren. Aan de ene kant nieuwe digitale bedrijven, bijvoorbeeld Facebook, Google en gespecialiseerde providers zoals MyOrder, en aan de andere kant de klassieke industrie, bijvoorbeeld oliemaatschappijen. Het wordt een gevecht wie in een offline omgeving met een digitaal betaalplatform de consument voor zich wint. Met andere woorden: wie wint de strijd om de ‘on the road’ app?”

Thomas Brinkman, oprichter van MyOrder deelt zijn visie op dit nieuwe speelveld met bezoekers tijdens de Benzinedag op 23 maart in Ede. Aart van Rooijen van BigBrother vertelt tijdens hetzelfde evenement hoe offline data het digitale proces kunnen verrijken en versterken om gemak en gebruiksvriendelijke interfaces te creëren met klanten.

De Benzinedag vindt plaats in het Cinemec-complex in Ede op donderdag 23 maart 2017. Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden voor dit evenement via www.benzinedag.com.

Auteur: Tom van Gurp

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.