Eenzetcarwash, Iw-manager

Achter de schermen bij de EenzetCarwash-helpdesk

Steeds meer systemen van EenzetCarwash worden uitgerust met het IW-Managersysteem. Deze worden vervolgens weer gekoppeld aan de carwash-helpdesk. Iwan Arentshorst stuurt een pool van medewerkers aan die wasklanten te woord staat wanneer iets onduidelijk is of wanneer onverwachts een probleem optreed. “Het systeem maakt het mogelijk om onbeheerd een carwash te exploiteren”, zegt hij trots.

Op het kantoor van EenzetCarwash zit iemand veelal druk te bellen. Bij Iwan komen de telefoontjes binnen als iets moet worden aangevuld of als bijvoorbeeld storingen optreden. Hij gebruikt bij ‘zijn’ helpdesk de IW-Manager. “Het systeem is vrij uniek. Ik kan via het programma alle carwashes en camera’s in de gaten houden. Dit maakt het mogelijk om stand-alone roll-overs te gebruiken. Er is dan geen personeel meer nodig.” Hij laat kort wat aangesloten carwashes zien op zijn scherm.

Weekenddienst

Arentshorst ziet dat bij één van de carwashes de shampoo voorraad wat laag wordt. Met een druk op de knop en een belletje wordt een leverancier ingeseind. “Morgen is de voorraad weer netjes op tijd aangevuld, zo kan de roll-over altijd blijven draaien.” De meeste problemen zijn eenvoudig op te lossen. Arentshorst heeft regelmatig contact met klanten. “Ze reageren eigenlijk altijd heel positief, het is een stukje gemak en gemoedsrust. Ik kan ze door het wasproces begeleiden.”

Hij laat via zijn scherm zien dat iemand niet goed gepositioneerd staat voor de roll-over. “Ik vertel via de hulplijn dat de klant zijn auto iets verder door moet rijden. Via camera’s zie ik precies wat er gebeurt en houd ik het overzicht.” De hulplijn is zelfs in het weekend operationeel. “Dit wissel ik met collega’s af, weekenddienst hoort er bij. Je hoeft daarvoor niet op kantoor te zitten. Via een app op de telefoon kunnen we ook gewoon alles in de gaten houden.” De helpdesk is zeven dagen in de week van 07.00 uur tot 22.00 uur operationeel. “De ervaring leert dat 97 procent van alle wassingen binnen dit tijdslot plaatsvinden.”

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Achter de schermen bij de EenzetCarwash-helpdesk | CarwashPro
Eenzetcarwash, Iw-manager

Achter de schermen bij de EenzetCarwash-helpdesk

Steeds meer systemen van EenzetCarwash worden uitgerust met het IW-Managersysteem. Deze worden vervolgens weer gekoppeld aan de carwash-helpdesk. Iwan Arentshorst stuurt een pool van medewerkers aan die wasklanten te woord staat wanneer iets onduidelijk is of wanneer onverwachts een probleem optreed. “Het systeem maakt het mogelijk om onbeheerd een carwash te exploiteren”, zegt hij trots.

Op het kantoor van EenzetCarwash zit iemand veelal druk te bellen. Bij Iwan komen de telefoontjes binnen als iets moet worden aangevuld of als bijvoorbeeld storingen optreden. Hij gebruikt bij ‘zijn’ helpdesk de IW-Manager. “Het systeem is vrij uniek. Ik kan via het programma alle carwashes en camera’s in de gaten houden. Dit maakt het mogelijk om stand-alone roll-overs te gebruiken. Er is dan geen personeel meer nodig.” Hij laat kort wat aangesloten carwashes zien op zijn scherm.

Weekenddienst

Arentshorst ziet dat bij één van de carwashes de shampoo voorraad wat laag wordt. Met een druk op de knop en een belletje wordt een leverancier ingeseind. “Morgen is de voorraad weer netjes op tijd aangevuld, zo kan de roll-over altijd blijven draaien.” De meeste problemen zijn eenvoudig op te lossen. Arentshorst heeft regelmatig contact met klanten. “Ze reageren eigenlijk altijd heel positief, het is een stukje gemak en gemoedsrust. Ik kan ze door het wasproces begeleiden.”

Hij laat via zijn scherm zien dat iemand niet goed gepositioneerd staat voor de roll-over. “Ik vertel via de hulplijn dat de klant zijn auto iets verder door moet rijden. Via camera’s zie ik precies wat er gebeurt en houd ik het overzicht.” De hulplijn is zelfs in het weekend operationeel. “Dit wissel ik met collega’s af, weekenddienst hoort er bij. Je hoeft daarvoor niet op kantoor te zitten. Via een app op de telefoon kunnen we ook gewoon alles in de gaten houden.” De helpdesk is zeven dagen in de week van 07.00 uur tot 22.00 uur operationeel. “De ervaring leert dat 97 procent van alle wassingen binnen dit tijdslot plaatsvinden.”

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.