Washtec, IDAC, Amsterdam

Washtec produceert image-film over carwash

Washtec liet op het Idac-congres in Amsterdam tijdens hun korte presentatie een deel uit de nieuwste image-film zien. Deze werd afgelopen maand online geplaatst en is nog niet bekend bij het grote publiek. “In ons filmpje staan gevoel en voordelen centraal”, laat Thomas Brenner, communicatie-verantwoordelijke van het Duitse bedrijf weten. Wat de film precies gekost heeft, wil het bedrijf met het hoofdkantoor in Augsburg, Duitsland niet kwijt (bekijk de video onderaan dit artikel). 

Het hoofd-communicatie laat weten dat het bedrijf met de korte film zijn missie verder wil uitlichten. Deze missie is; maximale voordelen voor de klant. Het filmpje voelt nogal ‘Hollywood’ aan en is zeer professioneel geschoten. De missie werd aangegrepen om de speciale film te lanceren. “We wilden een video maken die niet over de mogelijkheden en producten gaan die we op carwash-gebied hebben. We wilden echt iets maken over de voordelen voor de klant.”

Het filmpje probeert gevoelens aan te boren. “We willen de pracht van een schone auto laten zien. Laten zien dat het een soort levensstijl is.” Het is anders dan meeste filmpjes omdat het niet gaat over roll-overs of andere carwashes zelf. “Onze focus ligt op het feit dat eigenaars van een schone auto meer genieten van het rijden. Uiteraard een schone auto gewassen door een Washtec-machine.”

Onderwerpen: , , ,

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Washtec produceert image-film over carwash | CarwashPro
Washtec, IDAC, Amsterdam

Washtec produceert image-film over carwash

Washtec liet op het Idac-congres in Amsterdam tijdens hun korte presentatie een deel uit de nieuwste image-film zien. Deze werd afgelopen maand online geplaatst en is nog niet bekend bij het grote publiek. “In ons filmpje staan gevoel en voordelen centraal”, laat Thomas Brenner, communicatie-verantwoordelijke van het Duitse bedrijf weten. Wat de film precies gekost heeft, wil het bedrijf met het hoofdkantoor in Augsburg, Duitsland niet kwijt (bekijk de video onderaan dit artikel). 

Het hoofd-communicatie laat weten dat het bedrijf met de korte film zijn missie verder wil uitlichten. Deze missie is; maximale voordelen voor de klant. Het filmpje voelt nogal ‘Hollywood’ aan en is zeer professioneel geschoten. De missie werd aangegrepen om de speciale film te lanceren. “We wilden een video maken die niet over de mogelijkheden en producten gaan die we op carwash-gebied hebben. We wilden echt iets maken over de voordelen voor de klant.”

Het filmpje probeert gevoelens aan te boren. “We willen de pracht van een schone auto laten zien. Laten zien dat het een soort levensstijl is.” Het is anders dan meeste filmpjes omdat het niet gaat over roll-overs of andere carwashes zelf. “Onze focus ligt op het feit dat eigenaars van een schone auto meer genieten van het rijden. Uiteraard een schone auto gewassen door een Washtec-machine.”

Onderwerpen: , , ,

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.