Carwash De Duif, Poseidon

Carwash De Duif kiest voor Poseidon

Carwash De Duif heeft onlangs gekozen voor een camerasysteem van Poseidon. Naast de camera’s heeft het bedrijf ook het loyalty-programma van Walnut aangeschaft. De nieuwe innovaties moeten nog meer klanten trekken naar de kettingwasstraat van 45 meter in het Gelderse Duiven. Bedrijfsleider Wilco Jonkhans wil met de aanschaf van de nieuwe systemen nog meer service en klantgerichtheid uitstralen.

De carwash-onderneming die reeds 11 jaar gevestigd is aan de Cartograaf in de Gelderse plaats Duiven heeft naast de kettingstraat 26 gratis stofzuigers en is één van de grootsten in de regio. De capaciteit van de wasstraat bedraagt 120 auto’s per uur. Het bedrijventerrein waar de wasstraat gevestigd is, staat inmiddels vol grote bedrijven. In de nabije omgeving zitten onder andere Makro, Ikea en Media Markt. Ze hopen op nóg meer klandizie door de combinatie van het loyalty-systeem en de camera’s van Poseidon.

Discussies voorkomen

De Duif wast zowel voor zakelijke als particuliere klanten. “Het zwaartepunt ligt bij ons op de particuliere markt. We luisteren naar de wensen van klanten en gaan oplossingsgericht te werk. Ook als een klant een probleem heeft dat niet gerelateerd is aan onze wasstraat, proberen we altijd een oplossing te vinden”, zegt Jonkhans. Het IP-camerasysteem van Poseidon in combinatie met kentekenherkenning en Walnut Loyalty geeft hen de mogelijkheden om klanten optimaal van dienst te zijn. “Het camerasysteem helpt sowieso om discussies achteraf, bijvoorbeeld over schades, te voorkomen. Je kunt nu heel makkelijk beelden terugzoeken als er zich een incident voordoet.”

“Via Poseidon zijn we in contact gekomen met het Walnut Loyalty-systeem in combinatie met kentekenherkenning. Klanten kunnen eenvoudig een kaartje invullen (onder andere naam, kenteken en e-mailadres) om aan te geven dat ze mee willen doen. Vier à vijf keer per jaar sturen wij een mailing met een kortingsactie uit, die meer dan 20 procent respons oplevert”, aldus de bedrijfsleider. Hij was in eerste instantie verbaasd over de respons. Via kentekenherkenning weten we exact wie er in aanmerking komt voor de aanbieding. Het systeem werkt eenvoudig en na een uitleg van drie kwartier konden we er zelf al mee aan de slag.”

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Carwash De Duif kiest voor Poseidon | CarwashPro
Carwash De Duif, Poseidon

Carwash De Duif kiest voor Poseidon

Carwash De Duif heeft onlangs gekozen voor een camerasysteem van Poseidon. Naast de camera’s heeft het bedrijf ook het loyalty-programma van Walnut aangeschaft. De nieuwe innovaties moeten nog meer klanten trekken naar de kettingwasstraat van 45 meter in het Gelderse Duiven. Bedrijfsleider Wilco Jonkhans wil met de aanschaf van de nieuwe systemen nog meer service en klantgerichtheid uitstralen.

De carwash-onderneming die reeds 11 jaar gevestigd is aan de Cartograaf in de Gelderse plaats Duiven heeft naast de kettingstraat 26 gratis stofzuigers en is één van de grootsten in de regio. De capaciteit van de wasstraat bedraagt 120 auto’s per uur. Het bedrijventerrein waar de wasstraat gevestigd is, staat inmiddels vol grote bedrijven. In de nabije omgeving zitten onder andere Makro, Ikea en Media Markt. Ze hopen op nóg meer klandizie door de combinatie van het loyalty-systeem en de camera’s van Poseidon.

Discussies voorkomen

De Duif wast zowel voor zakelijke als particuliere klanten. “Het zwaartepunt ligt bij ons op de particuliere markt. We luisteren naar de wensen van klanten en gaan oplossingsgericht te werk. Ook als een klant een probleem heeft dat niet gerelateerd is aan onze wasstraat, proberen we altijd een oplossing te vinden”, zegt Jonkhans. Het IP-camerasysteem van Poseidon in combinatie met kentekenherkenning en Walnut Loyalty geeft hen de mogelijkheden om klanten optimaal van dienst te zijn. “Het camerasysteem helpt sowieso om discussies achteraf, bijvoorbeeld over schades, te voorkomen. Je kunt nu heel makkelijk beelden terugzoeken als er zich een incident voordoet.”

“Via Poseidon zijn we in contact gekomen met het Walnut Loyalty-systeem in combinatie met kentekenherkenning. Klanten kunnen eenvoudig een kaartje invullen (onder andere naam, kenteken en e-mailadres) om aan te geven dat ze mee willen doen. Vier à vijf keer per jaar sturen wij een mailing met een kortingsactie uit, die meer dan 20 procent respons oplevert”, aldus de bedrijfsleider. Hij was in eerste instantie verbaasd over de respons. Via kentekenherkenning weten we exact wie er in aanmerking komt voor de aanbieding. Het systeem werkt eenvoudig en na een uitleg van drie kwartier konden we er zelf al mee aan de slag.”

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.