ProMedia verstevigt positie in de mobiliteitsmarkt met overname

Uitgeverij ProMedia Group, bekend van onder meer TankPro en CarwashPro, versterkt haar positie in de mobiliteitsmarkt met een nieuwe overname. Per 1 oktober 2018 is de onderneming de nieuwe uitgever van de marktleidende maritieme en automotive merken Schuttevaer, SWZ Maritime, Vaart.nl, Automobiel Management, Driving Business Vraagbaken en het Autotechnisch Handboek.

ProMedia breidt hiermee haar portfolio uit tot de complete mobiliteitssector met vervoer van mensen en goederen over de weg, water en rails. ProMedia richt zich met deze overname nu op de brede mobiliteitssector van vervoer van personen en goederen over de weg, tot water, lucht en spoor. MYbusinessmedia verkoopt de uitgaven om beter te kunnen focussen op het uitgeven van vakmedia op het gebied van techniek.

ProMedia Group

ProMedia Group, opgericht in 2010, heeft met de overname nu 55 medewerkers. De organisatie groeit snel als uitgever van business-to-business vakbladen in de sectoren verkeer, mobiliteit, transport en logistiek. Met marktleidende titels zoals Nieuwsblad Transport, TankPro, CarwashPro en Verkeersnet informeert zij dagelijks duizenden directeuren, managers, ondernemers en andere professionals over de ontwikkelingen binnen hun vakgebied. Tevens organiseert ze hoogwaardige (inter)nationale congressen en vakbeurzen in de sectoren waarin ze opereert.

Joan Blaas, directeur en oprichter van ProMedia Group over de overname: “Deze titels passen perfect in de portfolio en strategie van ProMedia. De uitbreiding versterkt onze positie in cruciale delen van de sector mobiliteit.”

MYbusinessmedia

MYbusinessmedia was ruim tien jaar eigenaar van de automotive en maritieme vakbladen. MYbusinessmedia heeft de keuze gemaakt de titels te verkopen om beter te kunnen focussen op producten en diensten van haar meer technische clusters voor onder andere de maakindustrie en food. MYbusinessmedia blijft de komende jaren betrokken bij ProMedia onder andere door diverse vormen van samenwerking.

Alle elf personeelsleden van MYbusinessmedia Maritiem en Automotive gaan over naar ProMedia. Zij blijven actief in hun huidige kantoor in Deventer.

Auteur: Remco Nieuwenbroek

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

ProMedia verstevigt positie in de mobiliteitsmarkt met overname | CarwashPro

ProMedia verstevigt positie in de mobiliteitsmarkt met overname

Uitgeverij ProMedia Group, bekend van onder meer TankPro en CarwashPro, versterkt haar positie in de mobiliteitsmarkt met een nieuwe overname. Per 1 oktober 2018 is de onderneming de nieuwe uitgever van de marktleidende maritieme en automotive merken Schuttevaer, SWZ Maritime, Vaart.nl, Automobiel Management, Driving Business Vraagbaken en het Autotechnisch Handboek.

ProMedia breidt hiermee haar portfolio uit tot de complete mobiliteitssector met vervoer van mensen en goederen over de weg, water en rails. ProMedia richt zich met deze overname nu op de brede mobiliteitssector van vervoer van personen en goederen over de weg, tot water, lucht en spoor. MYbusinessmedia verkoopt de uitgaven om beter te kunnen focussen op het uitgeven van vakmedia op het gebied van techniek.

ProMedia Group

ProMedia Group, opgericht in 2010, heeft met de overname nu 55 medewerkers. De organisatie groeit snel als uitgever van business-to-business vakbladen in de sectoren verkeer, mobiliteit, transport en logistiek. Met marktleidende titels zoals Nieuwsblad Transport, TankPro, CarwashPro en Verkeersnet informeert zij dagelijks duizenden directeuren, managers, ondernemers en andere professionals over de ontwikkelingen binnen hun vakgebied. Tevens organiseert ze hoogwaardige (inter)nationale congressen en vakbeurzen in de sectoren waarin ze opereert.

Joan Blaas, directeur en oprichter van ProMedia Group over de overname: “Deze titels passen perfect in de portfolio en strategie van ProMedia. De uitbreiding versterkt onze positie in cruciale delen van de sector mobiliteit.”

MYbusinessmedia

MYbusinessmedia was ruim tien jaar eigenaar van de automotive en maritieme vakbladen. MYbusinessmedia heeft de keuze gemaakt de titels te verkopen om beter te kunnen focussen op producten en diensten van haar meer technische clusters voor onder andere de maakindustrie en food. MYbusinessmedia blijft de komende jaren betrokken bij ProMedia onder andere door diverse vormen van samenwerking.

Alle elf personeelsleden van MYbusinessmedia Maritiem en Automotive gaan over naar ProMedia. Zij blijven actief in hun huidige kantoor in Deventer.

Auteur: Remco Nieuwenbroek

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.