Bob Autowas, Schiedam, betalen

Achteraf betalen na verbouwing BOB Autowas Schiedam

Wie BOB Autowas Schiedam betreedt waant zich in een compleet andere wasstraat. “Het is een ware belevenis op zich.” De belevenis is nog verder uitgebreid door BOB Autowas. “Het was tijd voor een heuse make-over”, zegt Annelie Rolink Marketing Manager van BOB Autowas.

“Het heeft ietsjes langer geduurd dan gepland, maar na een verbouwing van vijf maanden is het resultaat daar. BOB Autowas Schiedam heeft maar liefst 4 nieuwe inritten gecreëerd en is geheel overgestapt naar een nieuwe manier van betalen, achteraf afrekenen”, legt Rolink uit. Met de nieuwe werkwijze worden klanten volgens haar op hun wenken bediend. “Een zeer snelle doorstroming dus niet onnodig wachten bij de kassa’s. Het gemak in eigen hand, men wast eerst de auto en kan hierna in alle rust het programma bij één van de negen betaalzuilen middels contacten, per pin of waspas betalen.”

Voor de abonnementhouders van het bedrijf gaan de voordelen nog een stapje verder. “Voor deze groep zijn de voorzieningen zo ingesteld dat zij als vaste klant gebruik kunnen maken van nog meer gemak. Zo hebben we een “fastlane” oftewel een speciale inrit voor enkel abonnementsklanten die direct kunnen in en uitrijden aan de hand van kentekenherkenning”, zegt Rolink. Volgens haar hebben ze tevens bij de fastlane de mogelijkheid om een eventuele upgrade zelf aan te slaan op het abonnementendisplay.

Achteraf betalen

Annelie Rolink legt uit blij en trots te zijn dat de nieuwe betaalwijze nu ook in Schiedam aangeboden wordt. “Uiteraard is dit proces niet over één dag gegaan. De methode heeft eerst een uitvoerige testperiode op de vestiging BOB Zaandam gekend. Bij ontwikkeling van het concept zijn diverse partijen nauw betrokken geweest, waaronder ACE Carwash Systems en Techno Data Systems.”

Voor de klanten zal het volgens haar even wennen zijn. “Uiteraard begrijpen we dat de vernieuwde werkwijze een grote verandering is. Om de klanten zo goed mogelijk te begeleiden hebben wij bij het betreden van de wasstraat en tevens ook bij de betaalzuilen een gastheer geïntroduceerd.” Deze zijn er volgens haar om de klanten te ondersteunen en te helpen. Ze gaan ervan uit dat wanneer de klanten gewend zijn geraakt aan de nieuwe methode de voordelen omarmd gaan worden.

Stofzuigplein

Om de nieuwe routing mogelijk te maken, moest het stofzuigerplein verplaatst worden. De wasstraat beschikt nu over een geheel nieuw en veel uitgebreider stofzuigerplein dan voorheen. Het biedt plaats aan 48 auto’s en is aangelegd naast het pand. Wanneer de bestuurder de wasstraat uitrijdt wordt deze naar het nieuwe plein
geleid.

“Op dit nieuwe veel ruimere plein wordt de mogelijkheid geboden om zowel buiten als overdekt te stofzuigen. Wel zo lekker met mooi weer en als het regent kan men zich gewoon naar binnen verplaatsen om de binnenkant van de auto aan te pakken met nieuwe krachtige stofzuigers”, zegt ze. De stofzuigplaatsen beschikken over dubbele slangen. Daarnaast zijn er een zestal betaalzuilen waar de klanten de wasbeurt kunnen afrekenen.

BOB AutoSpa

De poetsstraat heeft inmiddels plaats gemaakt voor een geheel nieuwe manier van autopoetsen. “We hebben hiervoor een nieuwe afdeling toegevoegd in de vorm van de BOB Autospa. Onze collega’s van BOB Autospa pakken de auto op specialistische wijze aan, iedere auto kan namelijk een andere behandeling behoeven.” Het team is volgens haar onder meer gespecialiseerd in handwax en express detailing. De autospa is te vinden in het nieuwe pand gelegen aan het stofzuigerplein.

Vernieuwde wasstraat

De verbouwing in Schiedam is nog niet helemaal klaar. Aan het eind van het jaar moet ook de wasstraat zelf een impuls hebben gehad. “We hebben een compleet nieuwe droogunit besteld. Die staat klaar om geplaatst te worden en is waarschijnlijk ergens half december operationeel.” Het voordeel van de nieuwe droger zou zijn dat deze meeloopt aan de achterkant van de auto en met de zijspiegels. Dit zou zorgen voor een nog betere droging en een nog beter eindresultaat. Tevens zal de wasstraat binnenkort voorzien worden van een meelopende hogedruk velgenreiniger.

Lees ook: Fotoalbum: Verbouwing Bob Autowas Schiedam

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Achteraf betalen na verbouwing BOB Autowas Schiedam | CarwashPro
Bob Autowas, Schiedam, betalen

Achteraf betalen na verbouwing BOB Autowas Schiedam

Wie BOB Autowas Schiedam betreedt waant zich in een compleet andere wasstraat. “Het is een ware belevenis op zich.” De belevenis is nog verder uitgebreid door BOB Autowas. “Het was tijd voor een heuse make-over”, zegt Annelie Rolink Marketing Manager van BOB Autowas.

“Het heeft ietsjes langer geduurd dan gepland, maar na een verbouwing van vijf maanden is het resultaat daar. BOB Autowas Schiedam heeft maar liefst 4 nieuwe inritten gecreëerd en is geheel overgestapt naar een nieuwe manier van betalen, achteraf afrekenen”, legt Rolink uit. Met de nieuwe werkwijze worden klanten volgens haar op hun wenken bediend. “Een zeer snelle doorstroming dus niet onnodig wachten bij de kassa’s. Het gemak in eigen hand, men wast eerst de auto en kan hierna in alle rust het programma bij één van de negen betaalzuilen middels contacten, per pin of waspas betalen.”

Voor de abonnementhouders van het bedrijf gaan de voordelen nog een stapje verder. “Voor deze groep zijn de voorzieningen zo ingesteld dat zij als vaste klant gebruik kunnen maken van nog meer gemak. Zo hebben we een “fastlane” oftewel een speciale inrit voor enkel abonnementsklanten die direct kunnen in en uitrijden aan de hand van kentekenherkenning”, zegt Rolink. Volgens haar hebben ze tevens bij de fastlane de mogelijkheid om een eventuele upgrade zelf aan te slaan op het abonnementendisplay.

Achteraf betalen

Annelie Rolink legt uit blij en trots te zijn dat de nieuwe betaalwijze nu ook in Schiedam aangeboden wordt. “Uiteraard is dit proces niet over één dag gegaan. De methode heeft eerst een uitvoerige testperiode op de vestiging BOB Zaandam gekend. Bij ontwikkeling van het concept zijn diverse partijen nauw betrokken geweest, waaronder ACE Carwash Systems en Techno Data Systems.”

Voor de klanten zal het volgens haar even wennen zijn. “Uiteraard begrijpen we dat de vernieuwde werkwijze een grote verandering is. Om de klanten zo goed mogelijk te begeleiden hebben wij bij het betreden van de wasstraat en tevens ook bij de betaalzuilen een gastheer geïntroduceerd.” Deze zijn er volgens haar om de klanten te ondersteunen en te helpen. Ze gaan ervan uit dat wanneer de klanten gewend zijn geraakt aan de nieuwe methode de voordelen omarmd gaan worden.

Stofzuigplein

Om de nieuwe routing mogelijk te maken, moest het stofzuigerplein verplaatst worden. De wasstraat beschikt nu over een geheel nieuw en veel uitgebreider stofzuigerplein dan voorheen. Het biedt plaats aan 48 auto’s en is aangelegd naast het pand. Wanneer de bestuurder de wasstraat uitrijdt wordt deze naar het nieuwe plein
geleid.

“Op dit nieuwe veel ruimere plein wordt de mogelijkheid geboden om zowel buiten als overdekt te stofzuigen. Wel zo lekker met mooi weer en als het regent kan men zich gewoon naar binnen verplaatsen om de binnenkant van de auto aan te pakken met nieuwe krachtige stofzuigers”, zegt ze. De stofzuigplaatsen beschikken over dubbele slangen. Daarnaast zijn er een zestal betaalzuilen waar de klanten de wasbeurt kunnen afrekenen.

BOB AutoSpa

De poetsstraat heeft inmiddels plaats gemaakt voor een geheel nieuwe manier van autopoetsen. “We hebben hiervoor een nieuwe afdeling toegevoegd in de vorm van de BOB Autospa. Onze collega’s van BOB Autospa pakken de auto op specialistische wijze aan, iedere auto kan namelijk een andere behandeling behoeven.” Het team is volgens haar onder meer gespecialiseerd in handwax en express detailing. De autospa is te vinden in het nieuwe pand gelegen aan het stofzuigerplein.

Vernieuwde wasstraat

De verbouwing in Schiedam is nog niet helemaal klaar. Aan het eind van het jaar moet ook de wasstraat zelf een impuls hebben gehad. “We hebben een compleet nieuwe droogunit besteld. Die staat klaar om geplaatst te worden en is waarschijnlijk ergens half december operationeel.” Het voordeel van de nieuwe droger zou zijn dat deze meeloopt aan de achterkant van de auto en met de zijspiegels. Dit zou zorgen voor een nog betere droging en een nog beter eindresultaat. Tevens zal de wasstraat binnenkort voorzien worden van een meelopende hogedruk velgenreiniger.

Lees ook: Fotoalbum: Verbouwing Bob Autowas Schiedam

Auteur: Thom Mandos

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.