Digitalisering in carwashbranche: Nilfisk Duitsland aan het woord

Digitalisering is niet meer weg te denken uit de hedendaagse maatschappij. Ook de carwashbranche heeft met dit fenomeen te maken en moet inspelen op de wens van klanten om altijd online te zijn. De smartphone speelt hierin een belangrijke rol. Ook Nilfisk is druk bezig met digitalisering vertelt Martin Führer in deze video.

De redactie van CarwashPro.de maakte tijdens vakbeurs Tankstelle & Mittelstand een aantal video’s over digitalisering en hoe organisaties over dit onderwerp denken. In deze kortfilms vertellen woordvoerders van onder andere WashTec, Christ en DICO meer over innovaties, uitdagingen en hun toekomstverwachtingen. Dit keer is het dus de beurt aan Nilfisk. De video kan met Nederlandse ondertiteling bekeken worden.

Lees ook:

Auteur: Frank van de Ven

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Digitalisering in carwashbranche: Nilfisk Duitsland aan het woord | CarwashPro

Digitalisering in carwashbranche: Nilfisk Duitsland aan het woord

Digitalisering is niet meer weg te denken uit de hedendaagse maatschappij. Ook de carwashbranche heeft met dit fenomeen te maken en moet inspelen op de wens van klanten om altijd online te zijn. De smartphone speelt hierin een belangrijke rol. Ook Nilfisk is druk bezig met digitalisering vertelt Martin Führer in deze video.

De redactie van CarwashPro.de maakte tijdens vakbeurs Tankstelle & Mittelstand een aantal video’s over digitalisering en hoe organisaties over dit onderwerp denken. In deze kortfilms vertellen woordvoerders van onder andere WashTec, Christ en DICO meer over innovaties, uitdagingen en hun toekomstverwachtingen. Dit keer is het dus de beurt aan Nilfisk. De video kan met Nederlandse ondertiteling bekeken worden.

Lees ook:

Auteur: Frank van de Ven

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.