Digitalisering in carwashbranche: BTG aan het woord

De digitalisering is een begrip geworden in de carwashbranche, maar je moet wel weten voor wie je het doet. Als klanten niet op moderne apparatuur en dito betaalmethodes zitten te wachten, heeft het weinig zin om de overstap te maken stelt Jochen Jäckel. De directeur van het Duitse Bundesverbands für Tankstellen und Gewerbliche Autowäsche Deutschland e.V. (BTG) deelt zijn visie in de video.

De redactie van CarwashPro.de maakte tijdens vakbeurs Tankstelle & Mittelstand een aantal video’s over digitalisering en hoe organisaties over dit onderwerp denken. In deze kortfilms vertellen woordvoerders van onder andere WashTec, Christ en DICO meer over innovaties, uitdagingen en hun toekomstverwachtingen. Dit keer is het dus de beurt aan BTG. De video kan met Nederlandse ondertiteling bekeken worden.

Lees ook:

 

Auteur: Frank van de Ven

Reageer ook

Nog maximaal tekens

Log in via een van de volgende social media partners om je reactie achter te laten.

Digitalisering in carwashbranche: BTG aan het woord | CarwashPro